RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanii sociale premiate la Golden Drum 2013

Campanii sociale premiate la Golden Drum 2013

Descoperiti ce campanii sociale au castigat la cel mai important festival de creativitate al "Noii Europe".

(13 nov 2013)

Festivalul International de Advertising Golden Drum si-a desemnat recent castigatorii editiei 2013. Printre acestia, se numara agentii si companii care au inscris campanii sociale la categoriile “Social Responsibility” si “Social&Charity”. Va prezentam mai jos cateva din campaniile castigatoare:

Social Responsibility


Trofeul Golden Drum a plecat catre o campanie de constientizare asupra impactului negativ pe care il poate avea consumul de alcool al adultilor asupra copiilor. Campania “Monsters” arata cat de grotesca poate aparea, in ochii copiilor, imaginea parintilor aflati sub influenta bauturilor alcoolice. Campania a obtinut si trofeul Golden Drum la categoria “Social&Charity”.




Trofeul Silver Drum a fost acordat pentru o campanie de recrutare de voluntari, creata de Leo Burnett Beirut. Aceasta s-a numit “Volunteers Seek No Recognition” si a avut ca obiectiv sa contribuie la reconstructia unui cartier distrus intr-un atentat cu bomba. Ideea din spatele campaniei a fost aceea ca voluntarii se implica fara a astepta ceva in schimb. Agentia a gasit o maniera inovatoare de promovare a ideii: in toate mediile (inclusiv TV), voluntarii care veneau sa vorbeasca despre campanie apareau cu spatele.




Un al treilea castigator la categoria “Social Responsibility” a fost o campanie dedicata luptei impotriva violentei domestice. Aceasta a fost realizata de Satchi&Satchi Belgrad, care a creat un clip de tipul “One photo a day”, cu portretul unei femei, victima a violentei domestice. Campania le-a adus doua trofee Silver Drum, la categoriile “Social Responsibility” si “Social&Charity”.



Social&Charity


Trofeul Golden Drum Grand Prix la sectiunea video a revenit unei campanii sociale de promovare a tolerantei in Republica Macedonia, unde exista numeroase conflicte intre cele mai importante doua grupuri etnice. Agentia de publicitate New Moment New Ideas Company a venit cu ideea de a aduce impreuna reprezentanti ai celor doua religii, cea crestin-ortodoxa si cea musulmana, in cadrul unei slujbe religioase comune. A rezultat campania "10 meters apart", care s-a transformat intr-o initiativa parlamentara de a face din acest eveniment ziua nationala.




Trofeul Golden Drum la aceasta categorie a fost castigat de campania “Monsters”, iar cel Silver Drum de campania “One photo a day in the worst year of my life”.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro



2582

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Voluntariat | Incluziune si diversitate | Marketing social | Drepturile omului

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro