RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanii sociale cu mesaje socante, premiate la Cannes Lions 2013

Campanii sociale cu mesaje socante, premiate la Cannes Lions 2013

Descoperiti 5 dintre cele mai spectaculoase campanii sociale premiate la prestigiosul festival international de creativitate.

(08 nov 2013)

Cannes Lions, cel mai prestigios festival international de advertising, premiaza anual campanii creative din intreaga lume. Ca la orice editie, si in 2013, printre acestea s-au regasit numeroase campanii sociale. Va prezentam mai jos 5 dintre campaniile premiate, care ne-au atras atentie, prin forta mesajului pe care il transmit. 

Crisis Relief Singapore - "Liking isn't helping"


Campania creata de agentia Publicis (Singapore) incearca sa convinga publicul despre cat de important este sa se implice direct in cazul unor tragedii umanitare, si le transmite ca simpla sustinere printr-un “Like” pe Facebook nu este suficienta pentru a ajuta: "Liking isn't helping."

Like isn't helping

UNICEF - "A child who learns"


Cresterea accesului la educatie de calitate este o conditie pentru schimbarea destinelor copiilor dezavantajati. “A child who learns is an adult who teaches” este mesajul pe care Unicef il transmite prin campania premiata la Cannes Lions, realizata de Prolam Y&R (Chile).
 
A child who learns

ANCLI (Franta) - "Fight for Literacy"


Campania creata de agentia DDB Paris a folosit clisee ale unor reclame la produse cosmetice sau electronice, pentru a creste gradul de constientizare privind fenomenul analfabetismului in Franta: “10% dintre francezii cu varsta intre 18 si 65 de ani vor crede ca aceasta este o reclama la un computer”.

Fight for Literacy

Fight for Literacy

Times of India - "Hang me again"


Agentia Taproot (India) a creat o campanie de solidaritate cu familiile unor fermieri din India, pe care problemele financiare i-au impins la sinucidere prin spanzurare. Portretele fermierilor sunt puse in vanzare si promovate cu un mesaj socant, cu scopul de a strange fonduri pentru familiile acestora: "Hang me again".

  Hang me again Hang me again

Medecins sans frontieres - "We Stay"


Campania creata de Ogilvy pentru filiala din Brazilia a Médecins Sans Frontières atrage atentia asupra faptului ca mass-media relateaza despre tragediile umanitare, insa dupa cateva zile trec foarte repede la alte subiecte. In schimb, promisiunea facuta de Médecins Sans Frontières este "We stay". 

We stay


Sursa imaginilor: AdWeek


Material realizat de Cezara Hurduc, Coordonator de proiecte, ResponsabilitateSociala.ro.


3213

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Fundraising | Educatie | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro