RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanii online de CSR, premiate de WebbyAwards

Campanii online de CSR, premiate de WebbyAwards

Aflati cum au folosit 3 companii interactivitatea din mediul online pentru a sustine diverse cauze sociale.

(22 aug 2014)

Interactivitatea in comunicarea cu potentiali consumatori a devenit deja un instrument puternic folosit de companii. Iar comunicarea actiunilor de responsabilitate sociala nu face exceptie.

Va invitam sa cititi despre 3 campanii de CSR inovatoare, premiate la una dintre cele mai importante competitii internationale de comunicare online, WebbyAwards. Campaniile prezentate au fost inscrise la categoria “Interactive Advertising and Media”, subcategoria CSR.

Aplicatie care reproduce obiecte in miniatura pentru nevazatori


“Hands On Search”, ideea castigatoare la categoria CSR interactiv a WebbyAwards, este o aplicatie care reproduce obiecte in format 3D. Aceasta combina functiile motoarelor de cautare si cele ale imprimantelor 3D, pentru a printa, pe loc, echivalentele in miniatura ale obiectelor pe care utilizatorii le solicita prin comanda vocala.

Aplicatia este extrem de utila nevazatorilor, care nu pot conceptualiza obiecte decat prin atingere.

Conceptul apartine unei agentii de marketing integrat din Tokyo, care l-a propus pentru implementare companiei Yahoo! Japonia. Pe langa faptul ca Yahoo! L-a finantat si l-a oferit ca aplicatie open-source, i-a si inspirat pe reprezentantii Ministerului Educatiei din Japonia sa aloce fonduri pentru integrarea tehnologiei 3D in curricula oficiala de studiu.

Urmariti in materialul de mai jos reactia emotionanta a unor copii nevazatori la aceasta tehnologie:



Campanie de cause-related marketing in mediul online


Land O’Lakes, o cooperativa agricola din Minnesota, a desfasurat pentru al doilea an consecutiv o campanie de strangere de fonduri pentru “Feeding America”, organizatie caritabila care hraneste zilnic peste 25 de milioane de americani defavorizati.

Campania a constat in donarea unui dolar pentru fiecare reteta pe care utilizatorii site-ului Land O’Lakes o puneau pe pagina de Pinterest, in limita a 300.000 USD. Cu un dolar, Feeding America reuseste sa furnizeze 9 mese unor oameni aflati in nevoie.
 
Site-ul campaniei 'Pin a meal. Give a meal.'
Site-ul campaniei ‘Pin a meal. Give a meal.’

Bannerele campaniei 'Pin a meal. Give a meal.'
Bannerele campaniei ‘Pin a meal. Give a meal.’

Cooperativa Land O’Lakes a castigat cu aceasta campanie un premiu special oferit de People’s Voice.

Campanie de marketing social impotriva scrierii mesajelor la volan


O alta campanie, de data aceasta doar nominalizata la “Interactive Advertising and Media”, subcategoria CSR, este o campanie de marketing social prin care AT&T, cea mai mare companie de telecomunicatii din SUA, lupta impotriva obiceiului de a scrie mesaje la volan.

BBDO, agentia care a gandit campania, a ales sa atraga atentia asupra acestui pericol prin intermediul unor materiale video in care victimele accidentelor rutiere povestesc cum trimiterea unui mesaj la volan le-a schimbat viata.

Urmariti in continuare unul dintre aceste materiale:



Toate materialele campaniei se gasesc pe site-ul www.itcanwait.com, unde utilizatorii se pot implica active in campanie, angajandu-se sa nu trimita mesaje la volan.

Puteti afla si despre alte campanii premiate de pe site-ul www.webbyawards.com.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


2862

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Incluziune si diversitate | Marketing social | Marketing legat de o cauza | Social Media CSR

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro