RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanii de marketing verde, sustinute de vedete internationale

Campanii de marketing verde, sustinute de vedete internationale

Leonardo DiCaprio, Pharrell Williams si Jessica Alba sunt doar cativa dintre artistii care si-au pus notorietatea in slubja ecologiei.

(08 apr 2014)

Oamenilor le plac vedetele. Iar daca o vedeta spune ca ii place un produs sau serviciu, cel mai probabil, acesta va deveni mai atractiv si pentru admiratori. Unde mai punem ca, in medie, unui produs sau serviciu promovat astfel ii cresc vanzarile cu 4%, conform unui studiu publicat in “Journal of Advertising Research”. 

Situatia este valabila si in cazul campaniilor de marketing verde, dupa cum exemplifica cei de la publicatia TripplePundit.  

Cititi in continuare cum mai multe vedete au reusit sa creasca vizibilitatea unor astfel de campanii. 

Leonardo DiCaprio promoveaza masinile electrice 


Actorul si ecologistul Leonardo DiCaprio, in parteneriat cu producatorul de masini electrice de inalta performanta Venturi Automobiles, a co-fondat o echipa de piloti special pentru participarea lor la prima cursa de masini 100% electrice (FIA Formula E Championship).

Leonardo DiCaprio, sustinator al echipei de consurs in formula pentru masini electrice

Starul a declarat ca, pe langa promovarea transportului ecologic, incurajeaza astfel cercetarea si descoperirea unor noi tehnologii care sa ne permita sa ne reducem impactul negativ asupra mediului cauzat de transport. 

Platforma de promovare a sustenabilitatii, creata de Adrian Grenier 


Si actorul Adrian Grenier incurajeaza transportul sustenabil, dar si alte cauze ecologice, precum conservarea mediului, gestionarea eficienta a resurselor sau dezvoltarea unor produse eficiente energetic.  

Cum face asta? Prin www.shft.com, o platforma unde o intreaga echipa scrie despre subiecte pe diverse teme de ecologie.
 

Plasticul din oceane, transformat in haine "marca" Pharrell Williams 


Cantaretul, compozitorul si producatorul Pharrell Williams a infiintat propria sa fabrica de textile, obtinute din procesarea deseurilor de plastic recuperate din oceane - “Bionic Yarn”.

In plus, la sfarsitul anului trecut, a semnat un parteneriat cu o firma de imbracaminte (G-Star RAW), pentru dezvoltarea unei linii de haine din denim obtinut din astfel de deseuri.  

Si asta nu e tot. Starul va merge si mai departe si va crea impreuna cu Adidas incaltaminte derivata din plastic. 

will.i.am incurajeaza productia si consumul sustenabil  


Tot din materiale reciclate sunt create si produsele brandului Ekocycle. Acesta a fost dezvoltat de catre artistul si producatorul will.i.am, alaturi de The Coca-Cola Company. Colectia cuprinde imbracaminte si accesorii realizate intr-o anumita proportie din materiale reciclate. 

In plus, artistul si compania s-au alaturat initiativei Global Citizen si au creat o campanie de promovare a consumului sustenabil. Este vorba despre “ADayWithoutWaste”, prin care organizatorii si-au propus sa atraga atentia asupra cantitatii excesive de deseuri pe care le producem. 

Vedete in slujba unui documentar despre victimele schimbarilor climatice 


Years of living dangerously” este un documentar despre impactul pe care il are folosirea carbunelui ca resursa principala pentru generarea energiei asupra calitatii vietilor noastre. Mai mult, este o pledoarie pentru trecerea la energii regenerabile. 

Documentarul a avut un adevarat succes in Statele Unite, in parte si datorita sprijinului unor celebritati precum producatorul James Cameron, actritelor Jessica Alba si America Ferrera si actorilor Matt Damon si Harrison Ford. Acestia au realizat interviuri cu americani de rand si ONG-uri, pentru a descoperi victimele schimbarilor climatice.

Urmariti mai jos un trailer cu un puternic impact emotional: 



Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


3017

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Tendinte CSR | Protectia mediului | Produse responsabile | Reciclare

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro