RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanii de CSR premiate la Romanian PR Award 2013

Campanii de CSR premiate la Romanian PR Award 2013

Printre castigatori s-au aflat companii precum GSK, Holcim, BCR, IKEA, Petrom, Johnnie Walker sau Tetra Pak.

(21 nov 2013)

Finalistii Romanian PR Award 2013 Pe 20 noiembrie a avut loc cea de-a XI-a editie a Galei Romanian PR Award, care a premiat cele mai bune campanii de comunicare din ultimul an. Printre acestea, s-au numarat si cateva campanii de CSR.

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) a castigat aurul la categoria “Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile co-interesate”, cu un program de educare a copiiilor pe tema igienei orale. Programul se numeste “Zambeste Romania” si a mai obtinut argintul pentru “Comunicarea produselor si serviciilor medicale”.

Argintul de la categoria CSR a fost impartit de Johnnie Walker (PPD Romania) si Petrom OMV Romania. Johnnie Walker a obtinut premiul pentru o campanie de promovare a consumului responsabil de alcool, intitulata “Join the Pact” si desfasurata la nivel global. Petrom a luat argintul cu “Fabricat in tara lui Andrei“, un program de finantare a unor intreprinderi sociale.

In cadrul altor categorii de concurs, au mai obtinut premii pentru campanii de CSR:
  • Holcim Romania - aur la categoria “Comunicarea proiectelor de mediu”, cu campania “Lectia Verde - Creeaza-ti Mediul”. “Lectia verde” este primul manual digital aprobat de Ministerul Educatiei Nationale, care propune un curs ecologic interactiv pentru elevii claselor III-VII.
  • Tetra Pak Romania - argint la categoria “Comunicarea proiectelor de mediu”, pentru campania “De ce iubim cartonul?”, care promoveaza folosirea cartonului ca ambalaj.
  • IKEA Romania - argint la “Comunicare corporatista”, pentru o campanie de cause-related marketing. Aceasta s-a numit “Jucariile de plus vor la scoala!” si a constat in strangerea de fonduri pentru sustinerea educatiei copiilor, prin finantarea programelor UNICEF si Salvati Copiii. Campania a mai castigat un premiu de excelenta pentru cel mai bun kit de presa.
  • BCR - aur la categoria “Comunicare interna”, pentru o competitie de finantare a propunerilor de proiecte venite din partea angajatilor. Competitia s-a numit “Brutaria de fapte bune” si a vizat rezolvarea unor probleme ale comunitatilor din care fac parte angajatii.
De asemenea, in cadrul evenimentului au fost premiate si campanii sociale. Printre organizatiile non-profit castigatoare se numara:
  • Fundatia Pretuieste Viata (4 premii obtinute pentru “Coalitia pentru o Noua Preventie 2013”, o campanie pentru includerea vaccinarii impotriva bolilor pneumococice in schema nationala de imunizare);
  • WWF Romania (un premiu pentru “Opriti masacrul padurilor!”, o campanie impotriva adoptarii noului Cod Silvic in Parlament);
  • Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilitati (un premiu pentru “O singura voce pentru dizabilitate”, campanie de promovare a drepturilor copiilor cu dizabilitati);
  • Fundatia PRAIS (un premiu pentru o campanie de promovare a stilului de viata sanatos in familie, denumita “Si eu traiesc sanatos! - SETS”);
  • Societatea Nationala de Cruce Rosie Romana (2 premii pentru “Visul tau, cosmarul lor”, o campanie de redirectionare a 2% din venit pentru un program de prevenire si interventie in caz de dezastre).
Juriul care a desemnat castigatorii a fost format din specialisti in comunicare internationali, din SUA, UK, Germania, Italia, Belgia, Olanda, Suedia, Franta si Romania. In total, acestia au acordat 19 premii de aur, 30 de argint si 9 diplome de excelenta.

Puteti gasi lista completa a castigatorilor pe site-ul Romanian PR Award.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


6707

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Petrom | Holcim Romania | BCR | GSK Romania | Campanii sociale | Evenimente CSR | Competitii CSR

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro