RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanii de CSR nominalizate la Romanian PR Award 2013

Campanii de CSR nominalizate la Romanian PR Award 2013

La categoria dedicata responsabilitatii sociale, au fost nominalizate 6 proiecte din domenii ca educatia, antreprenoriatul si tehnologia.

(11 nov 2013)

Romanian PR Award a anuntat recent companiile si agentiile nominalizate pentru cea de-a XI-a editie a competitiei. La categoria “Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile co-interesate”, vor concura 6 proiecte, care au presupus implicarea companiilor in societate.

Descoperiti mai jos cateva detalii despre acestea:

"Antrenorii de Responsabilitate Financiara", un program de educatie financiara


BCR
va participa in competitie cu un program de educatie financiara a tinerilor si a persoanelor defavorizate. Programul s-a numit “Antrenorii de Responsabilitate Financiara” si a fost desfasurat in parteneriat cu Fundatia Noi Orizonturi. Acesta a presupus selectarea si sustinerea financiara a 50 de persoane care au implementat in comunitatile din care fac parte mici proiecte de educatie financiara. Programul s-a desfasurat in perioada februarie-mai 2013 si a avut aproximativ 1600 de beneficiari.

"Zambeste Romania", un program de educatie pentru igiena orala

In cadrul proiectului ‘Zambeste Romania’,  GSK a organizat o caravana de inlocuire a periutelor folosite cu kit-uri noi de igiena orala.
GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
si GMP PR au fost nominalizate pentru un program de educare a copiiilor in ceea ce priveste igiena orala. Programul se numeste "Zambeste Romania" si a fost initiat in 2012. Pana acum, a cuprins dezbateri si cursuri educationale pe tema igienei orale, distribuirea unor kit-uri de sanatate orala si oferirea de consultatii stomatologice gratuite.

"Ia-ti angajamentul", campanie de promovare a consumului responsabil de alcool


Johnnie Walker (PPD Romania)
si Oxygen PR au fost nominalizate ca urmare a sustinerii unei campanii globale de promovare a consumului responsabil de alcool. Campania se numeste “Join the Pact” (“Ia-ti angajamentul”) si il are ca ambasador pe Mika Hakkinen, dublul campion mondial de Formula 1. Prin mesajele sale, sportivul incearca sa atraga atentia cat mai multor consumatori cu privire la riscurile la care se supun daca se urca la volan sub influenta alcoolului.

Puteti urmari mai jos ultimul mesaj postat pe site-ul campaniei:

"Fabricat in Tara lui Andrei" si "Ideile mari vin de la cei mici", programe de antreprenoriat


Petrom OMV Romania
si Graffiti Public Relations concureaza la categoria “Responsabilitate Sociala” cu 2 programe.

In cadrul celor 2 proiecte nominalizate la PR Award, Petrom a finantat 20 de afaceri sociale.Primul este o competitie de antreprenoriat social, pentru care compania a alocat 350.000 de euro. Acesta se numeste "Fabricat in Tara lui Andrei" si a constat in finantarea a 10 planuri de afaceri sociale cu cate 32.000 de euro. Ideile vor fi implementate in 28 de comunitati din Romania.

Al doilea program Petrom nominalizat a fost "Ideile mari vin de la cei mici" , o competitie de proiecte pentru elevi si cadre didactice. Acestia au putut inscrie idei de afaceri care sa contribuie la construirea unui viitor mai bun pentru comunitatea din care fac parte. Din cele 152 de inscrieri, 10 au primit finantare de cate 5000 de euro.

"Smart Nation", o platforma dedicata inovatiilor tehnologice


UPC Romania
si Graffiti Public Relations se afla si ei printre nominalizatii la categoria CSR. Acestia au inscris in competitie o platforma de informare cu privire la ultimele inovatii tehnologice. Platforma se numeste Smart Nation si isi propune sa ofere informatie si inspiratie in domenii precum robotica, astronomie, gaming si digital media.


Pe langa aceste 6 proiecte nominalizate la categoria “Responsabilitate Sociala”, companiile au inscris proiecte de CSR si la alte categorii, precum “Comunicare corporatista”, “Comunicare interna” sau “Comunicarea proiectelor de mediu”.

Pentru mai multe detalii despre aceste proiecte, dar si pentru criteriile de jurizare si componenta juriului, puteti accesa site-ul Romanian PR Award.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

3785

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Petrom | BCR | GSK Romania | UPC Romania | Campanii sociale | Competitii CSR

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro