RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanie online Rompetrol: "Ce fapta buna vrei sa faci de sarbatori?"

Campanie online Rompetrol: "Ce fapta buna vrei sa faci de sarbatori?"

In urma unui concurs, Rompetrol a finantat cu cate 1.000 euro un numar de 10 actiuni caritabile, care vor fi puse in aplicare de Craciun

(21 dec 2010)

In contextul Sarbatorilor, Grupul Rompetrol a derulat o campanie prin care a invitat publicul sa propuna actiuni caritabile de Craciun, promitand in schimb sa le sprijine financiar pe cele mai bune dintre ele.

Ca urmare a acestei initiative, Rompetrol a finantat 10 actiuni caritabile, cu cate 1.000 de euro. Beneficiarii sunt peste 700 de persoane defavorizate sau cu nevoi speciale, care vor primi alimente, haine, incaltaminte, jucarii sau alte cadouri de Craciun.

Desfasurarea campaniei


Campania, intitulata “Ce fapta buna vrei sa faci de Sarbatori?”, s-a desfasurat online, pe site-ul www.impreunapentrufiecare.ro, in perioada 15 noiembrie - 5 decembrie.

Anuntul campaniei pe Facebook Inscrierile au fost anuntate prin:
  • e-mailuri trimise celor care au participat la concursul de proiecte “Impreuna pentru fiecare”, in 2009 si 2010;
  • bannere online, pe 381 de site-uri cu profiluri diverse;
  • informatii postate pe pagina de Facebook “Impreuna pentru fiecare”, pe tot parcursul campaniei.
Timp de trei saptamani, oameni din toata tara au inscris 139 de actiuni caritabile valide. Aceasta au fost votate atat pe site, cat si pe Facebook si au fost evaluate de organizatori pe baza informatiilor despre situatia si numarul beneficiarilor, numarul voluntarilor implicati etc.

In cadrul primei actiuni implementate, 60 de copii internati la spitalul de psihiatrie 'Dr. Gh. Preda' din Sibiu s-au bucurat de o serbare la care a sosit si Mos Craciun incarcat cu daruri.Pe 7 decembrie, organizatorii au anuntat cele 10 actiuni castigatoare, care au adunat in total peste 20.000 de voturi pe site si 500 de “like-uri” pe Facebook.

La ora actuala actiunile se afla in curs de desfasurare. Pe masura ce vor fi finalizate, organizatorii vor publica detalii pe Facebook.

Rezultatele campaniei


Pe langa impactul in comunitate, organizatorii au masurat si o serie de rezultate care au adus vizibilitate brandului Rompetrol.

Printre acestea se numara:


3890

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


KMG International | Finantari si sponsorizari

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro