RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanie inedita de cause-related marketing, desfasurata de Patru Maini

Campanie inedita de cause-related marketing, desfasurata de Patru Maini

Aflati care este mecanismul campaniei si cum isi propune producatorul roman sa ajute comunitatile in care isi vinde produsele.

(25 iun 2015)

Patru Maini, producator roman de materiale de constructii, va renova 38 de scoli, gradinite si spitale de copii din intreaga tara. Pentru aceasta, va directiona 1 leu pentru fiecare sac de adeziv Primus MacroGranular Alb, glet de Interior Primus si adeziv Primus ExtraFlex vandut in perioada mai - septembrie 2015, in magazinele Dedeman, Hornbach si Praktiker.

Un exemplu de scoala nerenovata
Un exemplu de scoala nerenovata

Actiunea face parte dintr-o campanie de cause-related marketing, pe care cei de la Patru Maini o desfasoara inca din 2013. Anul acesta, compania a implicat si comunitatile in selectia cladirilor renovate. Aflati in continuare cum:

Mecanismul de selectie, unul participativ


La editiile anterioare, reprezentantii companiei au fost cei care au identificat si au ales institutiile care au fost renovate. Anul acesta insa, compania a hotarat sa implice si consumatorii in procesul de selectie. Prin urmare, au creat o aplicatie online prin intermediul careia oricine putea propune o institutie de invatamant sau un spital.

In perioada 10 martie - 14 aprilie 2015, utilizatorii au inscris peste 70 de cladiri. Ulterior, publicul le-a putut vota, iar utilizatorii au incercat sa stranga cat mai multe voturi pentru propunerile lor.

Claudia Russu, Marketing Manager Patru Maini, a declarat:
Claudia Russu, Marketing Manager Patru MainiAnul acesta am vrut sa implicam beneficiarii, adica copiii, profesorii si parintii, inca de la inceput in programul de renovari, iar aplicatia de ajutor, cum ii spunem noi, a functionat perfect in acest sens. Am primit foarte multe reactii pozitive si foarte multe inscrieri. Ce ne-a surprins insa au fost mini-campaniile pe care multi dintre cei care au inscris cladiri le-au demarat ca sa stranga voturi. O doamna ne-a spus ca le-a scris tuturor rudelor si fostilor colegi plecati in strainatate sa voteze gradinita din satul natal. Acesta este exact spiritul pe care vrem sa il promovam prin toate actiunile noastre: o comunitatea poate creste si singura, fara ajutor din exterior. Tot pe asta se bazeaza si campania de strangere de fonduri pentru renovari: o parte din banii pe care, de exemplu, un brailean ii da pe materialele noastre cand isi renoveaza casa, se intorc tot in Braila, la scoala in care va invata copilul lui. E un cerc complet.
Compania a decis sa renoveze cele mai votate 26 de cladiri. In programul de renovari, vor intra alte 12 institutii selectate la editiile anterioare. Puteti gasi lista completa a cladirilor alese de public, pe site-ul Patru Maini.

Renovarea lor va incepe in toamna viitoare si va dura pana in primavara. Celelalte cladiri propuse de utilizatori anul acesta vor intra in evaluarea si in programul de renovare de anul viitor.

Instrumente inovatoare de comunicare


Campania de renovare a celor de la Patru Maini a beneficiat de metode ingenioase de comunicare. Pe langa aplicatia prin intermediul careia utilizatorii s-au putut implica direct in strangerea de fonduri pentru o institutie din comunitatea lor, organizatorii au mai apelat la urmatoarele mecanisme:

  • inca de anul trecut, au reusit sa introduca flyere promotionale in magazinele in care se comercializeaza produsele;
     
    Astfel, consumatorii au aflat ca o parte din profitul obtinut din vanzarea produsele Patru Maini va fi directionat pentru renovari in comunitatea sa; In plus, au putut folosi flyerul pe post de fata de masa sau de coif.

    flyerul realizat anul trecut

    flyerul realizat anul trecut
  • anul acesta, au evaluat si au comunicat impactul renovarilor efectuate pana acum, printr-o serie de reportaje;
        
    Regizorul si fotograful Barna Nemethi a ajuns in Moldova de Nord, in scoli care au fost renovate prin campania celor de la Patru Maini. Marturiile si fotografiile lui sunt emotionante. Le puteti citi pe blogul campaniei.

    O parte dintre fotografiile realizate pentru campanie au fost expuse in holul Ateneului Roman, in cadrul Galei Societatii Civile.

    Gradinita din Iasi, dupa renovarile de anul trecut
    Gradinita din Iasi, dupa renovarile de anul trecut

In continuare, cei de la Patru Maini isi propun sa realizeze o harta a cladirilor renovate si a celor care au nevoie de renovare, dar sa implice autoritatile in procesul de propunere a cladirilor care au nevoie de renovare.

Mai multe detalii despre campania de renovari gasiti pe site-ul Patru Maini.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

1694

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Implicare in comunitate | Marketing legat de o cauza

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro