RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanie HEINEKEN pentru sustinerea scolilor de meserii, sub brandul Bucegi

Campanie HEINEKEN pentru sustinerea scolilor de meserii, sub brandul Bucegi

Compania va finanta proiecte de formare a tinerilor in meserii din categoria "gulere albastre", precum cea de zidar sau patiser.

(18 aug 2014)

HEINEKEN Romania a lansat recent o campanie integrata pentru brandul Bucegi, prin care incurajeaza practicarea unor meserii din categoria ”gulere albastre” (meserii care presupun munca fizica, in domenii precum: manufactura, minerit, salubritate, constructii, mecanica etc.).

Campania se numeste ”Meserii pentru Romania” si a fost creata in contextul desfiintarii scolilor profesionale din Romania si a somajului ridicat in randurile tinerilor cu studii superioare.

Problemele de la care a plecat campania


Dificultatile cu care se confrunta piata de munca din Romania au fost confirmate de un studiu comandat de HEINEKEN Romania si realizat de D&D Research, pe un esantion probabilistic de 1150 de persoane, in iunie 2014.

Acesta arata ca, in Romania, muncitorii cu studii medii si profesionale sunt extrem de cautati. La ora actuala, exista peste 15.000 de slujbe scoase la concurs de catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca in sectoarele respective.

Cu toate acestea, dupa terminarea liceului, 65% dintre parintii chestionati in cadrul studiului au declarat ca isi orienteaza copiii spre facultate, desi peste jumatate dintre tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani ar opta pentru practicarea unei meserii din categoria ”gulere albastre”.

Cum rezolva campania aceste probleme


Campania ”Meserii pentru Romania” incearca sa raspunda nevoilor identificate in studiul comandat de HEINEKEN. Pe de o parte, promoveaza valoarea pe care meseriasii o au pentru dezvoltarea societatii, iar pe de cealalta parte, contribuie la formarea profesionala a meseriasilor.
  •   Promovarea meseriilor din categoria ”gulere albastre” are rolul de a creste respectul romanilor fata de acestea.

    Conform studiului D&D Research, aproximativ jumatate dintre romani considera ca meseriile din categoria ”gulere albastre” sunt utile, insa insuficient respectate. De aceea, organizatorii campaniei au creat un site si un spot video, in care se explica importanta meseriasilor pentru dezvoltarea societatii.

    Homepage-ul site-ului din campania 'Meserii pentru Romania', realizata pentru brandul Bucegi
    Homepage-ul site-ului din campania  ’Meserii pentru Romania’, realizata pentru brandul Bucegi


      Spotul campaniei:


  • Contributia la formarea profesionala a meseriasilor se va realiza, in prima faza, prin finantarea unor proiecte propuse de institutii publice de invatamant preuniversitar cu clasa a XIII-a si unitati publice de invatamant postliceal.

    Heineken va acorda 3 finantari de cate 97.500 RON, pentru proiecte care vor avea ca finalitate, de exemplu, dotarea unor ateliere profesionale sau achizitionarea materialelor didactice necesare formarii profesionale.

    Reprezentantii liceelor pot inscrie proiectele in perioada 22 septembrie - 17 octombrie 2014, pe site-ul www.meseriipentruromania.jaromania.org (site-ul va fi lansat in curand).

    Inscrierile vor fi evaluate in perioada 20 - 26 octombrie, iar proiectele castigatoare vor fi implementate in perioada 31 octombrie - 17 noiembrie, cu ajutorul organizatiei ”Junior Achievement”, partenera in campanie. Gasiti mai multe detalii despre concurs pe site-ul www.meseriipentruromania.ro.

De ce a creat HEINEKEN Romania campania


Campania ”Meserii pentru Romania” face parte din demersul HEINEKEN Romania de a readuce romanilor mandria si respectul pentru meseriile si oamenii care contribuie la dezvoltarea societatii.

Cu acelasi scop a fost creata si o campanie anterioara, ”Cinste voua”. Puteti urmari mai jos un spot de promovare a acesteia, difuzat cu ocazia zilei de 1 mai, Ziua Muncii.




Ambele campanii au fost realizate in colaborare cu agentia McCann PR Romania.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


5007

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Finantari si sponsorizari | Campanii sociale | Educatie

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro