RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Campanie de prevenire a ulcerului diabetic, realizata printr-un parteneriat public-privat

Campanie de prevenire a ulcerului diabetic, realizata printr-un parteneriat public-privat

Campania informeaza publicul despre simptomele si complicatiile care pot rezulta in urma netratarii diabetului zaharat.

(04 feb 2014)

“La fiecare 30 de secunde, undeva in lume, este amputat un picior ca urmare a diabetului zaharat!”

Iata unul dintre mesajele prin care Reteaua Info-Sanatate , Federatia Asociatiilor Diabeticilor din Romania (FADR ) si Colegiul Medicilor din Romania (CMR ) vor sa atraga atentia populatiei asupra faptului ca diabetul poate avea consecinte grave.

In Romania, se inregistreaza anual 64.000 de noi cazuri de diabet. In total, 4% dintre romani sufera de aceasta boala, iar 1 din 3 face o complicatie care poate duce la amputarea unui deget sau chiar a labei piciorului.

Este vorba despre neuropatia diabetica periferica sau piciorul diabetic (ulcer diabetic). Aceasta boala rezulta din afectarea sistemului nervos periferic si se manifesta prin scaderea sensibilitatii dureroase, tactile si termice a picioarelor. Si, desi ea poate afecta capacitatea de miscare si forta musculara, pacientul afla destul de tarziu, intrucat, la inceput, nu doare.

Diabetul zaharat poate afecta capacitatea de miscare si forta musculara

Este si motivul pentru care Reteaua Info-Sanatate, FADR si CMR, in parteneriat cu Boehringer Ingelheim Romania, Abbott, Roche Diabetes Care Romania, Worwag Pharma GmbH&Co.KG si Societatea de Neuropatie Diabetica, au creat o campanie cu sloganul “Diabetul nu doare”.

Prin intermediul ei, organizatorii isi propun sa informeze populatia ca depistarea la timp si tratarea corecta a diabetului zaharat poate evita complicatiile.

Campania consta in difuzarea unui spot video pe LCD-urile din 380 de clinici si spitale din Romania, timp de 1 an, si expunerea unor afise in peste 300 de locatii partenere ale Retelei Info-Sanatate.

Afisul campaniei:

afisul campaniei 'Diabetul nu doare'


Spotul campaniei:



Organizatorii estimeaza ca mesajul va ajunge lunar la 1,5 milioane de persoane. O campanie similara, desfasurata in 2012, a fost vizionata conform reprezentantilor Retelei Info-Sanatate de 10 milioane de persoane.

Puteti afla mai multe detalii despre campanie de pe site-ul Info-Sanatate.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


2810

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Sanatate | Marketing social

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro