Campanie de prevenire a ulcerului diabetic, realizata printr-un parteneriat public-privat
Campania informeaza publicul despre simptomele si complicatiile care pot rezulta in urma netratarii diabetului zaharat.
(04 feb 2014)
“La fiecare 30 de secunde, undeva in lume, este amputat un picior ca urmare a diabetului zaharat!”
Iata unul dintre mesajele prin care
Reteaua Info-Sanatate , Federatia Asociatiilor Diabeticilor din Romania (
FADR ) si Colegiul Medicilor din Romania (
CMR ) vor sa atraga atentia populatiei asupra faptului ca
diabetul poate avea consecinte grave.
In Romania, se inregistreaza anual 64.000 de noi cazuri de diabet. In total,
4% dintre romani sufera de aceasta boala, iar
1 din 3 face o complicatie care poate duce la amputarea unui deget sau chiar a labei piciorului.
Este vorba despre
neuropatia diabetica periferica sau
piciorul diabetic (ulcer diabetic). Aceasta boala rezulta din afectarea sistemului nervos periferic si se manifesta prin scaderea sensibilitatii dureroase, tactile si termice a picioarelor. Si, desi ea poate afecta capacitatea de miscare si forta musculara, pacientul afla destul de tarziu, intrucat, la inceput, nu doare.
Este si motivul pentru care Reteaua Info-Sanatate, FADR si CMR, in parteneriat cu Boehringer Ingelheim Romania, Abbott, Roche Diabetes Care Romania, Worwag Pharma GmbH&Co.KG si Societatea de Neuropatie Diabetica, au creat o campanie cu sloganul “
Diabetul nu doare”.
Prin intermediul ei, organizatorii isi propun sa informeze populatia ca depistarea la timp si tratarea corecta a diabetului zaharat poate evita complicatiile.
Campania consta in
difuzarea unui spot video pe LCD-urile din
380 de clinici si spitale din Romania, timp de 1 an, si
expunerea unor afise in peste
300 de locatii partenere ale Retelei Info-Sanatate.
Afisul campaniei:
Spotul campaniei:
Organizatorii estimeaza ca mesajul va ajunge lunar la
1,5 milioane de persoane. O campanie similara, desfasurata in 2012, a fost vizionata conform reprezentantilor Retelei Info-Sanatate de 10 milioane de persoane.
Puteti afla mai multe detalii despre campanie de pe
site-ul Info-Sanatate.
Material realizat de
Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro
Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!
Aboneaza-te prin email sau da "Like" la
Pagina de Facebook.
Citeste si alte articole din categorii similare:
Campanii sociale |
Sanatate |
Marketing social
Iti recomandam si articolul:
Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro