RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


BCR: proiecte finaliste la "Campionatului de Bine"

BCR: proiecte finaliste la "Campionatului de Bine"

Descoperiti proiectele finaliste din cadrul competitiei de pe Bursa Binelui si contribuiti pana pe 4 februarie la desemnarea castigatorilor.

(29 ian 2015)

A mai ramas o saptamana in care publicul poate dona pentru proiectele inscrise pe platforma de donatii online “Bursa Binelui”, in cadrul competitiei “Campionatul de bine ”, editia 2014.

Va reamintim ca aceasta competitie a fost lansata de BCR in luna octombrie 2014, pentru a stimula organizatiile neguvernamentale sa desfasoare campanii de fundraising pentru proiectele lor.

Puteti afla mai multe detalii despre competitie din acest articol.

Rezultatele partiale ale "Campanionatului de bine"


27 de proiecte au ajuns in finala “Campionatului de Bine”. 7 dintre acestea sunt din domeniul educatiei, 2 - din domeniul mediului, 3 - din domeniul sanatatii si 15 sunt proiecte sociale.

ONG-urile care le-au propus mai pot mobiliza donatori pana pe 4 februarie 2015. Organizatorii le recomanda sa identifice si sa atraga sustinerea unor ambasodori ai cauzei pe care o sustin.

Primele 3 organizatii ca numar de donatori si sume stranse vor fi premiate de BCR. Compania va dubla suma stransa de acestea, in limita a 5.000 de euro.

Cei interesati sa doneze o mai pot face accesand site-ul bursabinelui.ro.

Cateva dintre proiectele finaliste


Va prezentam in continuare cateva dintre proiectele cu cele mai mari punctaje obtinute pana acum:
  • dotarea Spitalului Universitar Bucuresti cu aparatura performanta pentru diagnosticarea leucemiilor;

    Proiectul a fost propus de Asociatia Romana Impotriva Leucemiei (ARIL) si a strans pana acum 17.150 de lei.

    Conform reprezentantilor asociatiei, exista 173 de tipuri diferite de leucemii, fiecare cu tratament diferit. In aceste conditii, depistarea cu precizie a tipului de boala este esentiala pentru vindecarea pacientilor. De multe ori, din cauza lipsei aparaturii performante, medicii nu pot prescrie un tratament exact, ceea ce reduce cu mult sansele bolnavilor.

    De aceea, ARIL a propus achizitionarea unui flowcitometru, un aparat laser performant, care permite analiza in profunzime a celulelor bolnave. Cu ajutorul lui, vindecarea e posibila in peste 80% dintre cazuri.

    Banner de promovare a campaniei de fundraising
    Banner de promovare a campaniei de fundraising
  • un program de integrare in campul muncii pentru adulti cu dizabilitati;

    Asociatia Prietenia ofera servicii de asistenta sociala pentru 32 de adulti cu dizabilitati mentale. Acestia participa la ateliere de pictura, croitorie, tesatorie sau sculptura, lucreaza in serele de legume bio din curtea asociatiei sau in brutaria acesteia.

    Beneficiari ai afacerii sociale infiintate de Asociatia Prietenia
    Beneficiari ai afacerii sociale infiintate de Asociatia Prietenia

    Profitul obtinut din vanzarea produselor este investit in intretinerea beneficiarilor (cazare si masa) si plata salariilor angajatilor. Banii nu sunt insa de ajuns. Pentru fiecare beneficiar, asociatia are nevoie de 400 de euro lunar.

    10 beneficiari provin din familii defavorizate. Asadar, asociatia si-a propus sa stranga fonduri pentru finantarea acestora. Pana acum, a strans 40.415 RON.
  • amenajarea unui centru de promovare a 2 arii naturale protejate in Oltenia;

    Proiectul a fost dezvoltat de Asociatia Kogayon, organizatie care activeaza in domeniul protectiei mediului si administreaza doua arii naturale protejate: Parcul National Buila-Vanturarita si Rezeratia Naturala a Trovatilor.

    Asociatia si-a propus sa stranga fonduri pentru construirea unui centru in care sa organizeze ateliere de educatie ecologica si sa promoveze valorile naturale, obiceiurile, traditiile romanesti. Pana acum, a strans 24.815 RON.

    Planul centrului de promovare a ariilor naturale protejate
    Planul centrului de promovare a ariilor naturale protejate
  • o campanie de informare si advocacy pe tema infertilitatii;

    Conform Asociatiei SOS Infertilitatea, 1 din 6 cupluri din Romania se confrunta cu probleme de fertilitate, insa, cu toate acestea, tara noastra a ramas singura din Europa care nu ofera sprijin financiar acestor pacienti.

    Asociatia si-a propus sa stranga fonduri pentru desfasurarea unei campanii de informare si consiliere psihologica a cuplurilor cu probleme de fertilitate. Pana acum, a reusit sa stranga 8735 de RON.

    In plus, o parte din suma finala va fi alocata continuarii actiunilor de advocacy pe langa Ministerul Sanatatii, pentru obtinerea unei legi care sa oblige statul roman sa ofere sprijin financiar pacientilor care nu pot avea copii fara ajutor medical.

    Actiune din cadrul unei campanii de informare despre infertilitate
    Actiune din cadrul unei campanii de informare despre infertilitate
  • finantarea activitatilor unei tabere pentru copii cu cancer;

    MagiCAMP este o tabara dedicata copiilor cu cancer, unde pacienti veniti din intreaga tara redescopera jocurile copilariei. Aici, pot face escalada, se pot da cu tiroliana, pot trage cu arcul, pot face echitatie, pictura, sport, teatru sau pot invata sa cante.

    Beneficiar din cadrul MagiCAMP
    Beneficiar din cadrul MagiCAMP

    Activitatile din cadrul taberei sunt special create de medici onco-pediatri, psihologi specializati si entertaineri. Acestia incearca sa infrumuseteze prin jocuri viata copiilor bolnavi de cancer, condamnati sa petreaca sute de ore in cabinete medicale, sa lipseasca de la scoala si sa suporte tratamente medicale chinuitoare.

    Pana acum, proiectul a strans 13.940 RON.
Gasiti mai multe detalii despre aceste proiecte, dar si despre celelalte 22 de finaliste, pe site-ul bursabinelui.ro.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro


2342

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


BCR | Finantari si sponsorizari | Proiecte ONG | Fundraising

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro