RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


BCR: competitie de fundraising pentru ONG-uri

BCR: competitie de fundraising pentru ONG-uri

ONG-urile pot inscrie proiecte pana pe 10 noiembrie 2014, pot atrage donatii pana in februarie, iar compania va dubla sumele castigatorilor.

(29 oct 2014)

BCR a lansat o competitie prin care premiaza organizatiile neguvernamentale care reusesc sa stranga de la cat mai multi donatori individuali cat mai multe fonduri pentru finantarea proiectelor proprii, prin intermediul platformei de donatii online “Bursa Binelui”.

Competitia se numeste “Campionatul de bine” si se afla deja la a doua editie.

Reprezentantii ONG-urilor isi pot depune proiectele pana pe 10 noiembrie 2014. Pentru aceasta, trebuie sa isi faca intai un cont de utilizator pe site-ul www.bursabinelui.ro, sa inregistreze ONG-ul si apoi sa completeze formularul de inscriere a proiectului in competitie.

Implicarea participantilor nu se va opri insa aici. In perioada 13 noiembrie 2014 - 4 februarie 2015, ei trebuie sa atraga donatii pentru proiectele inscrise, prin intermediul platformei de donatii fara comision Bursa Binelui.

Etapa atragerii de donatii pe Bursa Binelui


In aceasta etapa, ONG-urile trebuie sa treaca de mai multe praguri:
  • in perioada 13 noiembrie - 9 decembrie: trebuie sa stranga minimum 300 de lei de la cel putin 5 donatori;
  • in perioada 10 decembrie - 6 ianuarie: trebuie sa stranga minimum 1.000 de lei de la cel putin 20 de donatori;
  • in perioada 7 ianuarie - 4 februarie: trebuie sa stranga o suma cat mai mare de la cat mai multi donatori.
Primele 3 ONG-uri ca sume atrase si numar de donatori vor fi desemnate castigatoare. Sumele stranse de castigatori prin intermediul platformei vor fi dublate de BCR, in limita a 5.000 de euro. In plus, acestia vor beneficia si de un curs de dezvoltare personala, oferit de Bursa Binelui.

Recomadari din partea organizatorilor


Organizatorii competitiei recomanda ONG-urilor sa incerce sa identifice si sa atraga sustinerea unor ambasodori ai cauzei pe care o sustin. Acestia ar putea fi: lideri sau formatori de opinie; preoti, invatatori sau profesori - in zone rurale; reprezentanti ai administratiilor publice locale sau ai sectorului privat, persoane publice, jurnalisti, bloggeri sau chiar angajati BCR de pe plan local.

Conform reprezentantilor BCR, competitia are intocmai rolul de a stimula ONG-urile sa atraga sustinatori constanti, care sa le asigure pe viitor continuitate in finantarea proiectelor. Nicoleta Deliu, Sef departament Comunicare Corporativa si Afaceri Comunitare in cadrul BCR, a declarat:
Nicoleta Deliu, Sef departament Comunicare Corporativa si Afaceri Comunitare in cadrul BCRDonatiile de la persoanele fizice inseamna, pe langa resursa financiara, si capital de incredere investit in proiectele ONG-urilor, ceea ce in timp le va asigura o crestere durabila. Iar noi, pentru ca ne dorim sa oferim un instrument cat mai eficient, care sa devina, in timp, prima optiune a donatorilor, continuam si in acest an Campionatul de Bine, intr-o varianta imbunatatita, menita sa ajute organizatiile sa se concentreze mai mult pe strangerea de fonduri.

Puteti afla mai multe detalii despre competitie de pe site-ul Bursa Binelui.

Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

3038

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


BCR | Finantari si sponsorizari | Fundraising

Iti recomandam si articolul:

Telekom: 2 aplicatii mobile pentru viitoarele si proaspetele mamici

Aplicatiile ofera, cu ajutorul tehnologiei, instrumente si sfaturi, de la prima luna de sarcina pana in primii ani de viata ai copilului.


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro