RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Avon ofera burse in valoare de 3000 de euro pentru jurnalisti

Avon ofera burse in valoare de 3000 de euro pentru jurnalisti

Scriitorii pot inscrie in competitia pentru aceste burse proiecte jurnalistice pe tema violentei domestice din Romania, pana pe 9 mai 2014.

(10 apr 2014)

Avon Romania si Fundatia “Friends for Friends” vor oferi 3 burse a cate 1000 de euro pentru idei de proiecte jurnalistice pe tema violentei domestice.

Pana pe data de 9 mai 2014, autorii romani de continut non-fiction pot inscrie pe formularul de pe site-ul www.ffff.ro idei de reportaje, foto-reportaje, investigatii, documentare, materiale multimedia sau alte materiale jurnalistice care respecta tema impusa.

O conditie esentiala de care cei interesati trebuie sa tina cont este aceea ca trebuie sa garanteze realizarea si publicarea materialelor. Pentru asta, trebuie sa trimita, pe langa formularul de inscriere, si un acord scris de publicare sau difuzare, semnat de redactorul-sef sau editorul canalului media ales.

Organizatorii incurajeaza mai ales incrierea unor idei de proiecte complexe, care prezinta punctele de vedere ale tuturor partilor implicate in situatia de violenta domestica (victima, agresorul, autoritatile, ONG-urile), dar si inscrierea de echipe formate din mai multi oameni (redactori, foto-reporteri/ cameramani/artisti vizuali).

Afisul competitiei

Proiectele inscrise vor trece printr-o etapa de jurizare, realizata de jurnalisti sau bloggeri consacrati, precum: Dan Duca, Liviu Iolu, Mihnea Maruta, Paul Radu, Raluca Kisescu, Simona Tache, Vlad Mixich si Vlad Petreanu. Puteti afla mai multe despre juriu de pe site-ul organizatorilor: ffff.ro.

Atat jurizarea, cat si intregul proiect vor fi coordonate de jurnalista Mona Dirtu, care, pe langa activitatea din redactii precum Monitorul, Mediafax, Realitatea-Catavencu si TVR, a condus traininguri pentru jurnalisti incepand cu 1997.

Pe langa premiile in bani, castigatorii vor beneficia si de cate 3 sesiuni de mentorat, una pentru etapa de definire a unghiului de abordare, una pentru etapa de realizare a unui plan de documentare si ultima pentru etapa de redactare/editare.

Justificarea proiectului


Conform organizatorilor, ideea de a sponsoriza proiecte jurnalistice a venit in urma experientei pe care au avut-o cu proiectul “Premiile Superscrieri”, o competitie care premiaza autorii din zona jurnalismului narativ si a scriiturii creative. Competitia a fost initiata in 2012 de catre Fundatia “Friends for Friends”.

Incepand cu anul acesta, fundatia, alaturi de compania Avon Romania, va oferi, pe langa “Premiile Superscrieri” traditionale, si cele 3 burse si sesiunile de mentorat. Acestea au rolul de a-i stimula pe autori si de a le oferi finantarea necesara intregului proces de documentare, care, uneori, poate fi costisitor (poate implica deplasari in teren, necesitatea acoperirii cazarii, palta colaboratorilor etc.).

Violenta domestica, problema recurenta in campaniile de CSR ale Avon


Conform reprezentantilor companiei, motivul pentru care au ales sa initieze campanii pe tema violentei domestice este acela ca violenta domestica este vazuta in Romania ca ceva tolerabil. Din datele furnizate de Avon, se pare ca 61% dintre romani considera ca violenta in familie este o chestiune privata.

In acest context, compania a initiat in 2013 un proiect dedicat jurnalistilor responsabili, dispusi sa mediatizeze aceasta problematica, vorbind despre cazuri de femei agresate de sotii lor, despre cum pot iesi din aceasta situatie si despre sprijinul pe care o femeie agresata il poate gasi la autoritati sau ONG-uri.

Bursele oferite in acest nou proiect dezvoltat cu Fundatia “Friends for Friends” sprijina demersul inceput de Avon in 2013.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

3287

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Avon Cosmetics Romania | Finantari si sponsorizari | Proiecte ONG | Drepturile omului

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro