RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


10.000 de periute uzate inlocuite, la caravana GSK "Rabla pentru periuta", editia 2015

10.000 de periute uzate inlocuite, la caravana GSK "Rabla pentru periuta", editia 2015

Aflati in ce orase a ajuns caravana de aceasta data, dar si ce anume ii motiveaza pe organizatori sa repete actiunea in fiecare an.

(07 iul 2015)

GSK Consumer Healthcare a anuntat recent rezultatele editiei 2015 a caravanei „Rabla pentru periuta ta”. In cadrul acesteia, compania a inlocuit in jur de 10.000 de periute uzate ale consumatorilor cu altele noi si a oferit atat cupoane de reduceri pentru pasta de dinti, cat si sfaturi referitoare la asigurarea unei igiene orale corecte.

Vizitatori ai caravanei ’Rabla pentru periuta ta’
Vizitatori ai caravanei ’Rabla pentru periuta ta’

Voluntarii GSK au ajuns cu aceasta caravana in 6 orase. E vorba despre Bucuresti, Constanta, Galati, Timisoara, Bacau si Alba-Iulia. Iata ce au declarat doi dintre participantii la actiune:
Un vizitator din Bacau: „Avem nevoie de activitati de acest gen in oras pentru ca asa afla oamenii intr-un mediu mai relaxat despre cum sa isi ingrijeasca dantura. Nu toata lumea are resursele financiare necesare sa mearga la medicul dentist sau nu au de unde sa se informeze. Asa, la cort, am si primit produse si am stat de vorba cu medicul dentist direct.
Un medic stomatolog din Galati: „Cele mai intalnite probleme sunt cele cauzate de o igiena orala defectuoasa. Un periaj incorect sau insuficient poate duce la probleme gingivale, la carii, chiar la pierderea dintelui, ca sa nu mai vorbim de efectele imediate cum ar fi respiratia urat mirositoare. Schimbarea periutei la 3 luni de zile ne ajuta sa prevenim foarte multe probleme pentru ca o periuta veche are foarte multi microbi adunati, iar perii tociti afecteaza smaltul”.

Este al treilea an in care GSK Consumer Healthcare organizeaza „Rabla pentru periuta ta”. Conform reprezentatilor companiei, nevoia de educare in acest domeniu este una semnificativa. O arata o serie de studii despre igiena orala la romani.

Ce indica studiile despre igiena orala la romani


Conform rezultatelor unui studiu efectuat de Nielsen in perioada ianuarie - decembrie 2014, romanii isi schimba periuta de dinti o data la 1,5 ani. In mediul rural, situatia este si mai ingrijoratoare: aici, periutele sunt schimbate o data la 10 ani, iar un tub de pasta de dinti este folosit timp de 2,5 ani.

Un alt studiu, realizat de Millward Brown in noiembrie 2014, arata ca majoritatea romanilor se spala pe dinti doar dimineata, intrucat considera ca periajul este necesar doar atunci cand urmeaza sa aiba interactiuni sociale. 45% dintre respondenti au declarat ca se spala pe dinti pentru a avea o respiratie placuta, 36% - pentru senzatia de dinti curati si 17% - pentru albirea dintilor. Foarte putini au declarat insa ca se spala pentru a nu avea carii sau pentru a avea dinti sanatosi.

Cum incearca GSK sa schimbe situatia


Incepand cu anul 2012, GSK Consumer Healthcare desfasoara anual o ampla campanie de educare a romanilor in ceea ce priveste igiena orala. Este vorba despre campania „Zambeste Romania”, din care face parte si caravana „Rabla pentru periuta ta”.

Pe langa inlocuirea periutelor uzate, compania organizeaza actiuni de informare si educare a copiilor si a adultilor din zone defavorizate si le ofera acestora posibilitatea de consulta gratuit un stomatolog.

Gasiti mai multe detalii despre cum puteti beneficia de aceste consultatii, dar si despre alte actiuni din cadrul campaniei, accesand site-ul Zambeste Romania.


Material realizat de Irina Breniuc, Redactor ResponsabilitateSociala.ro

2026

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


GSK Romania | Campanii sociale | Sanatate

Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro