RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro
Compania Mol Romania face parte din Grupul MOL si este prezenta pe piata romaneasca de carburanti din 1995. In prezent, este al doilea jucator pe piata de profil in vanzari de carburant. Investitiile in comunitate ale companiei se concentreaza in trei domenii principale: Sport, Arta si Mediu.

Citeste profilul de companie al MOL Romania
Contact de presa
Eva Csog, Coordonator PR MOL Romania
Email: ecsog@molromania.ro
Telefon: (026) 440.76.24

Elemente asociate studiului de caz "Pot ajuta? MOL promoveaza tinerele talente "

Studiu de caz inscris in domeniul Sport de MOL Romania (14 dec 2006)

"Pot ajuta?" este un program pilot desfasurat cu scopul de a-i ajuta pe tinerii sportivi talentati care nu isi pot permite echipamente specifice adecvate sau deplasari la concursurile nationale si internationale. Prin intermediul acestui program au fost ajutati 140 de tineri. Studiu de caz CSR: Pot ajuta? MOL promoveaza tinerele talente

Stiri CSR despre studiul de caz "Pot ajuta? MOL promoveaza tinerele talente "

Sportivii sau artistii cu rezultate deosebite se mai pot inscrie in concurs pana pe 27 iunie, pentru a obtine o finantare de 10.000 de RON.

Aflata la cea de-a III-a editie, competitia va premia 10 profesori si antrenori care au sprijinit sau au lansat tinere talente.

Grupul MOL a inaugurat recent o benzinare ecologica in Budapesta, printr-o investitie de 1 milion de euro.

ONG-urile pot primi finantari de maxim 20.000 RON pentru proiecte de terapie emotionala sau prin arta, adresate copiilor aflati in suferinta

Compania a acordat sponsorizari de 60.000 de Euro, pentru ca 100 de tineri artisti si sportivi sa-si dezvolte sau sa-si continue cariera.

Alte studii de caz trimise de MOL Romania

Studiu de caz inscris in domeniul Mediu (04 mai 2010)
Editia 2009 a finantarilor acordate de MOL Romania pentru proiecte de mediu a avut, in premiera, o componenta de promovare a ariilor naturale protejate. Impactul a fost spectaculos, ONG-urile finantate reusind sa implice peste 28.000 de voluntari si sa obtina 700 de aparitii in presa. Studiu de caz CSR: Pot ajuta? MOL promoveaza tinerele talente

Studiu de caz inscris in domeniul Social (24 oct 2008)
Programul ofera sprijin financiar tinerilor sportivi si artisti pentru a-si acoperi costurile echipamentelor, ale instrumentelor sau ale deplasarilor la competitii. In 2008, 89 de aplicanti au primit sponsorizari in valoare totala de 60.000 de Euro. Studiu de caz CSR: Pot ajuta? MOL promoveaza tinerele talente

Studiu de caz inscris in domeniul Mediu (14 iun 2007)
Prin intermediul programului "Spatii verzi", compania MOL Romania a dorit sa incurajeze implicarea comunitatilor in proiecte de infiintare, amenajare si reabilitare a spatiilor verzi publice. Studiu de caz CSR: Pot ajuta? MOL promoveaza tinerele talente

ResponsabilitateSociala.ro este actualizat periodic cu profiluri de companii responsabile, studii de caz, articole ale unor profesionisti sau noutati din domeniu.

Pentru a fi la curent cu actualizarile, aboneaza-te la Newsletter-ul ResponsabilitateSociala.ro.

Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro