RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro
Compania Mol Romania face parte din Grupul MOL si este prezenta pe piata romaneasca de carburanti din 1995. In prezent, este al doilea jucator pe piata de profil in vanzari de carburant. Investitiile in comunitate ale companiei se concentreaza in trei domenii principale: Sport, Arta si Mediu.

Citeste profilul de companie al MOL Romania
Contact de presa
Eva Csog, Coordonator PR MOL Romania
Email: ecsog@molromania.ro
Telefon: (026) 440.76.24

Elemente asociate studiului de caz ""Pot ajuta?" 2008"

Studiu de caz inscris in domeniul Social de MOL Romania (24 oct 2008)

Programul ofera sprijin financiar tinerilor sportivi si artisti pentru a-si acoperi costurile echipamentelor, ale instrumentelor sau ale deplasarilor la competitii. In 2008, 89 de aplicanti au primit sponsorizari in valoare totala de 60.000 de Euro. Studiu de caz CSR:

Stiri CSR despre studiul de caz ""Pot ajuta?" 2008"

Sportivii sau artistii cu rezultate deosebite se pot inscrie in concurs pana pe 27 iunie 2014, pentru a obtine o finantare de 10.000 de RON.

Compania sponsorizeaza 19 asociatii ce vor oferi terapie emotionala si prin arta pentru 1000 de copii cu deficiente sau cu afectiuni cronice

Aflata la cea de-a III-a editie, competitia va premia 10 profesori si antrenori care au sprijinit sau au lansat tinere talente.

ONG-urile pot inscrie, pana pe 29 februarie, proiecte de amenajare a spatiilor verzi sau de promovare a ariilor naturale protejate.

Grupul MOL a inaugurat recent o benzinare ecologica in Budapesta, printr-o investitie de 1 milion de euro.

Alte studii de caz trimise de MOL Romania

Studiu de caz inscris in domeniul Mediu (04 mai 2010)
Editia 2009 a finantarilor acordate de MOL Romania pentru proiecte de mediu a avut, in premiera, o componenta de promovare a ariilor naturale protejate. Impactul a fost spectaculos, ONG-urile finantate reusind sa implice peste 28.000 de voluntari si sa obtina 700 de aparitii in presa. Studiu de caz CSR:

Studiu de caz inscris in domeniul Mediu (14 iun 2007)
Prin intermediul programului "Spatii verzi", compania MOL Romania a dorit sa incurajeze implicarea comunitatilor in proiecte de infiintare, amenajare si reabilitare a spatiilor verzi publice. Studiu de caz CSR:

Studiu de caz inscris in domeniul Sport (14 dec 2006)
"Pot ajuta?" este un program pilot desfasurat cu scopul de a-i ajuta pe tinerii sportivi talentati care nu isi pot permite echipamente specifice adecvate sau deplasari la concursurile nationale si internationale. Prin intermediul acestui program au fost ajutati 140 de tineri. Studiu de caz CSR:

ResponsabilitateSociala.ro este actualizat periodic cu profiluri de companii responsabile, studii de caz, articole ale unor profesionisti sau noutati din domeniu.

Pentru a fi la curent cu actualizarile, aboneaza-te la Newsletter-ul ResponsabilitateSociala.ro.

Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro