RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro
A&D Pharma este cel mai mare grup farmaceutic din Romania. Compania are 3 linii de business: retail (Sensiblu), distributie (Mediplus) si marketing (A&D Pharma Marketing&Sales). In 2002 grupul a infiintat Fundatia Sensiblu, care se adreseaza in primul rand victimelor violentei domestice. Domeniile de interes ale companiei sunt: educatia, spatiul social si drepturile omului.

Citeste profilul de companie al A&D Pharma
Contact de presa
Veronica Burlacu
PR Manager, A&D Pharma
Telefon: +4021 301 74 74
Mobil:     +4072 630 15 72
veronica.burlacu@adpharma.com


Strict Standards: Non-static method HTML_related::showTitle() should not be called statically in /home/respsoc/public_html/components/com_related_items/related_items.php on line 164

Elemente asociate studiului de caz "Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro"


Strict Standards: Non-static method HTML_related::showStudiu() should not be called statically in /home/respsoc/public_html/components/com_related_items/related_items.php on line 165
Studiu de caz inscris in domeniul Drepturileomului de A&D Pharma (08 mar 2010)

Fundatia Sensiblu a derulat in 2009 a sasea editie a campaniei "V-Days". De aceasta data, campania s-a derulat exclusiv pe internet. Ea s-a concentrat pe folosirea retelelor sociale, reusind sa convinga peste 45.000 de internauti sa se alature luptei "Impotriva Violentei asupra Femeii". Studiu de caz CSR: Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro

Stiri CSR despre studiul de caz "Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro"

Editia din acest an se adreseaza tinerilor, printr-o concurs national cu tema "Pace Acasa, Pace in Lume".

Campania urmareste sa atraga atentia asupra modului in care violenta prin abuz emotional poate deforma imaginea de sine a femeilor.

Alte studii de caz trimise de A&D Pharma

Studiu de caz inscris in domeniul Social (22 mar 2011)
Fundatia Sensiblu a derulat in 2010 cea de-a saptea editie a campaniei "V-Days". Campania a abordat o dimensiune mai putin cunoscuta a violentei domestice - abuzul emotional si modul in care acesta ii poate deforma unei femei imaginea despre sine si perceptia asupra realitatii inconjuratoare. Studiu de caz CSR: Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro

Studiu de caz inscris in domeniul Drepturileomului (30 sep 2009)
Fundatia Sensiblu a derulat in 2008 cea de-a V-a editie a campaniei sale anuale "V-Days", cu ocazia Zilelor Internationale de Activism Impotriva Violentei asupra Femeii. De aceasta data, campania a atras atentia asupra uneia din consecintele extreme ale violentei domestice: criminalitatea feminina. Studiu de caz CSR: Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro

Studiu de caz inscris in domeniul Drepturileomului (08 sep 2008)
Campania Fundatiei Sensiblu si-a propus sa sensibilizeze publicul la problema violentei domestice. Peste 30.000 de persoane au purtat panglica alba, ca protest impotriva violentei asupra femeii. De asemenea, a fost amplasat un zid in centrul Capitalei pe care erau scrise numele unor femei ucise de sotii lor in ultimii 2 ani in Bucuresti. Studiu de caz CSR: Campania V-Days 2009 - Nuepoveste.ro

ResponsabilitateSociala.ro este actualizat periodic cu profiluri de companii responsabile, studii de caz, articole ale unor profesionisti sau noutati din domeniu.

Pentru a fi la curent cu actualizarile, aboneaza-te la Newsletter-ul ResponsabilitateSociala.ro.

Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro