RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro
A&D Pharma este cel mai mare grup farmaceutic din Romania. Compania are 3 linii de business: retail (Sensiblu), distributie (Mediplus) si marketing (A&D Pharma Marketing&Sales). In 2002 grupul a infiintat Fundatia Sensiblu, care se adreseaza in primul rand victimelor violentei domestice. Domeniile de interes ale companiei sunt: educatia, spatiul social si drepturile omului.

Citeste profilul de companie al A&D Pharma
Contact de presa
Veronica Burlacu
PR Manager, A&D Pharma
Telefon: +4021 301 74 74
Mobil:     +4072 630 15 72
veronica.burlacu@adpharma.com


Strict Standards: Non-static method HTML_related::showTitle() should not be called statically in /home/respsoc/public_html/components/com_related_items/related_items.php on line 164

Elemente asociate studiului de caz "Campania V-Days 2006 - Martorele tacute"


Strict Standards: Non-static method HTML_related::showStudiu() should not be called statically in /home/respsoc/public_html/components/com_related_items/related_items.php on line 165
Studiu de caz inscris in domeniul Drepturileomului de A&D Pharma (24 oct 2007)

Fundatia Sensiblu a facut la sfarsitul anului 2006 campania de informare si educare "V - Days - 16 Zile Internationale de Activism Impotriva Violentei asupra Femeii". Peste 15.000 de persoane au purtat panglica alba, ca forma de protest impotriva violentei asupra femeii. De asemenea, 500 de lumanari au fost aprinse in memoria femeilor victime ale violentei domestice. Studiu de caz CSR: Campania V-Days 2006 - Martorele tacute

Stiri CSR despre studiul de caz "Campania V-Days 2006 - Martorele tacute"

Editia din acest an se adreseaza tinerilor, printr-o concurs national cu tema "Pace Acasa, Pace in Lume".

Campania urmareste sa atraga atentia asupra modului in care violenta prin abuz emotional poate deforma imaginea de sine a femeilor.

Campania atrage atentia asupra efectelor violentei domestice asupra copiilor. Ea se desfasoara exclusiv online, pe site-ul www.nuepoveste.ro

Sensiblu si-a invitat clientii sa achizitioneze pachete-cadou. Pentru fiecare pachet vandut, compania a donat 1 RON in beneficiul copiilor.

"Activism Impotriva Violentei asupra Femeii", derulat de Fundatia Sensiblu a fost ales "proiectul lunii octombrie".

Alte studii de caz trimise de A&D Pharma

Studiu de caz inscris in domeniul Social (22 mar 2011)
Fundatia Sensiblu a derulat in 2010 cea de-a saptea editie a campaniei "V-Days". Campania a abordat o dimensiune mai putin cunoscuta a violentei domestice - abuzul emotional si modul in care acesta ii poate deforma unei femei imaginea despre sine si perceptia asupra realitatii inconjuratoare. Studiu de caz CSR: Campania V-Days 2006 - Martorele tacute

Studiu de caz inscris in domeniul Drepturileomului (08 mar 2010)
Fundatia Sensiblu a derulat in 2009 a sasea editie a campaniei "V-Days". De aceasta data, campania s-a derulat exclusiv pe internet. Ea s-a concentrat pe folosirea retelelor sociale, reusind sa convinga peste 45.000 de internauti sa se alature luptei "Impotriva Violentei asupra Femeii". Studiu de caz CSR: Campania V-Days 2006 - Martorele tacute

Studiu de caz inscris in domeniul Drepturileomului (30 sep 2009)
Fundatia Sensiblu a derulat in 2008 cea de-a V-a editie a campaniei sale anuale "V-Days", cu ocazia Zilelor Internationale de Activism Impotriva Violentei asupra Femeii. De aceasta data, campania a atras atentia asupra uneia din consecintele extreme ale violentei domestice: criminalitatea feminina. Studiu de caz CSR: Campania V-Days 2006 - Martorele tacute

ResponsabilitateSociala.ro este actualizat periodic cu profiluri de companii responsabile, studii de caz, articole ale unor profesionisti sau noutati din domeniu.

Pentru a fi la curent cu actualizarile, aboneaza-te la Newsletter-ul ResponsabilitateSociala.ro.

Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro