RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Responsabilitatea sociala impartita cu institutiile statului

Constantin Bratu Directorul general al Asociatiei Berarii Romaniei arata cum un parteneriat public-privat poate servi unei cauze sociale. Exemplul de succes despre care vorbeste este campania "Alcoolul nu te face mare", derulata in parteneriat cu Inspectoratul General al Politiei Romane.

de Constantin Bratu
Director General - Asociatia Berarii Romaniei

Cum sa facem un program social bine inradacinat in comunitate? Ce ne mai trebuie pe langa un proiect captivant si resurse financiare? Dincolo de binefacere, cum am putea reusi sa formam mentalitati si sa educam oamenii?

Toate aceste intrebari m-au framantat atunci cand echipa noastra a inceput sa dezvolte programe de responsabilitate sociala. Ideea de a implica institutiile statului, de a le provoca sa fie parteneri si totodata purtatori ai unei cauze si ai unui mesaj, a venit ca si fireasca atunci cand ne-am fixat obiectivele pe termen lung. Am crezut, de la bun inceput, ca o astfel de divizare a responsabilitatii poate sa conduca la implementarea cu succes a unei campanii sociale.

De fapt, intr-un trio “ONG – institutie publica – publicul tinta” se pot pune bazele unui parteneriat temeinic care are la baza increderea in celalalt si care duce, in viitor, la o forma de educatie. Cum unul din rolurile institutiilor publice este acela de a asigura conditiile favorabile desfasurarii programelor sociale, organizatiile neguvernamentale ar trebui sa sustina permanent institutiile publice in incercarea de a raspunde si servi intereselor societatii.

Membrii Asociatiei “Berarii Romaniei” - Brau Union Romania, Interbrew Romanian, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries – au agreat aceasta idee si iata ca in timp, acest mod de planificare a programelor de responsabilitate sociala a devenit un reper si totodata un etalon pentru organizatia noastra.

Impreuna cu Inspectoratul General al Politiei Romane am demarat anul trecut campania sociala pentru educarea liceenilor „Alcoolul nu te face mare”. Nu este usor sa convingi un adolescent care merge la o petrecere sa nu consume alcool. Totusi, faptul ca sondajele noastre arata ca majoritatea tinerilor se gandeste de doua ori inainte, iar o parte din ei nu consuma deloc pentru ca au inteles alternativa, imi dau o satisfactie care ma motiveaza pe mai departe. Pentru anul 2007, toate activitatile incluse in acest proiect, pe care il extindem la nivel national, mai au, datorita noua, un nou actor responsabil: Ministerul Educatiei si Cercetarii.

Pentru mine „impreuna” inseamna „forta”, „investitia” in CSR inseamna „educare”, iar „responsabilitatea sociala” un principiu care este coloana tuturor proiectelor Asociatiei noastre, indiferent de natura lor.


5272

Biografie Constantin Bratu

Din septembrie 2005, este Directorul General al Asociatiei „Berarii Romaniei”. In aceasta calitate, coordoneaza proiectele si actiunile Asociatiei in vederea indeplinirii misiunii de promovare si dezvoltare a unei industrii a berii responsabile si puternice in Romania.

Si-a inceput activitatea profesionala in 1994, in domeniul vanzari FMCG la Overseas Group. Dupa doi ani s-a lansat ca broker in cadrul Grupului Financiar Gelsor. Din mai 2000, Constantin a intrat in reteaua Renault si a devenit in scurt timp trainer si ulterior Director comercial.

Constantin Bratu este absolvent al Academiei de Studii Economice si detine un masterat in comunicare manageriala si resurse umane. A urmat, in cadrul Grulupui Renault, numeroase cursuri de pregatire la Paris printre care metode de recrutare si dezvoltare personala, pentru a putea deveni trainer.

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:



Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro