RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Cum putem lupta impotriva "campaniilor" negative din jurul nostru

Raluca Fiser Presedinta Green Revolution descrie intr-un mod inspirational o campanie derulata de Philips pentru copiii din Romania si care poate fi luata drept contra-exemplu pentru negativismul cotidian.

de Raluca Fiser
Presedinte - Green Revolution

Imi zic: trebuie doar sa ascult! Sa ma opresc pentru o secunda… sa pun un strop de rabdare… sa inspir adanc si sa ma las sa aud. Pentru ca stiu ca mintea si sufletul imi vor fi uimite de ideile, creativitatea si pasiunea oamenilor frumosi din jurul meu. Sa ma las prinsa intre ideile lor ca un copil intr-un roi de fluturi colorati. Dar de cele mai multe ori nu fac asta. Nu pentru ca aleg, ci pentru ca atentia mi-e “furata”. De zgomotele vocilor care acuza, de mutrele si grimasele celor nemultumiti, de umbrele degetelor ridicate acuzator de unii catre altii. Negatiile si acuzele, rautatea si ura au aripi puternice, aripi care pocnesc zgomotos cand falfaie, care ridica tot praful picioarelor noastre doar ca sa il aseze peste fluturii mei colorati.

Azi am reusit. Sa ma opresc si sa caut “fluturii” din jurul meu. Si atentia mea s-a oprit pe o idee buna. Apartine unei companii (Philips) sau mai precis unor oameni care lucreaza pentru aceasta companie. De obicei, ma abtin in a lauda companiile, asta si pentru ca stiu sa o faca singure intr-un mod cat se poate de zgomotos si stralucitor. Dar aceasta e o initiativa care chiar imi place. Si ce imi place cel mai mult este ca ne incurajeaza sa gandim pozitiv. Sa visam, sa dorim, sa fim creativi, sa fim mai buni, sa fim altruisti, sa ne gandim la altii, sa ne gandim la copii, ai nostri sau ai altora, sa incercam macar sa contribuim la o lume mai buna.

Si nu am insiruit doar cuvinte in fraza de mai sus. Fiecare cuvant are legatura cu campania lor. Si imi place ca ideea si mecanismul campaniei sunt simple si curate. Ca au facut o platforma (www.ideideviitor.ro), au ales trei subiecte ("Perioada de sarcina", "Start sanatos in viata" si "Recreere prin lumina” ) si ca au cerut idei frumoase de la oameni. O parte dintre acestea vor fi doar citite, altele votate, unele vor produce schimbari in mintea noastra si, in cele din urma, cateva se vor transforma in realitate prin finantarea oferita de companie.

Posterele campaniei Philips, 'Idei de viitor'
Posterele campaniei Philips, ‘Idei de viitor’


Stiu, au mai fost campanii asemanatoare si, cu siguranta, vor mai fi. Dar pentru fiecare campanie de acest fel, undeva, in mediul online sau in viata noastra, exista zeci de alte campanii negative si zgomotoase. Eu am ajuns intr-o zona a maturitatii si evolutiei mele in care aleg sa sprijin binele. Sa laud succesul unuia si altuia, sa-i incurajez pe cei care fac bine. Da, intotdeauna va exista un interes economic pe ici, pe colo. Dar, si nu incerc sa termin cu vorbe de duh, decat sa facem rau pe gratis, mai bine sa facem bine pe banii unor companii. Eu nu pot spune nimanui ce sa faca, sa voteze sau cui sa-i dea Like. Dar am dreptul de a alege sa-mi fac vocea auzita pentru cauzele si ideile care ma inspira.
 
Daca simtiti ca mine, intrati pe www.ideideviitor.ro si puneti-va ideile acolo. Cine stie, poate se vor transforma in realitate. Fiti optimisti.



3060


Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Educatie


Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro