RSS LinkedIn

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Cum a folosit COSMOTE social media pentru a-si implica stakeholderii intr-o campanie de reciclare

Ruxandra Voda COSMOTE a implicat bloggerii si utilizatori de Facebook pentru a-si convinge angajatii si clientii sa recicleze telefoane vechi. Ruxandra Voda, Corporate Affairs Senior Manager, a prezentat campania "I love Recycling", prin care COSMOTE a plantat cate un copac pentru fiecare telefon adus in magazine pentru reciclare.

de Ruxandra Voda
Director Comunicare - Cosmote Romania

In contextul in care numarul de utilizatori care isi petrec timpul pe platformele sociale este in plina crestere, COSMOTE a decis sa foloseasca social media pentru a-si implica stakeholderii intr-o campanie de reciclare. Ruxandra Voda, Corporate Affairs Senior Manager COSMOTE, a prezentat in cadrul European CSR Lessons 2013 provocarea lansata online catre clienti si angajati de a recicla telefoanele vechi.

Puteti viziona mai jos prezentarea Ruxandrei Voda din cadrul European CSR Lessons, precum si principalele idei:



COSMOTE a derulat in 2012 campania anuala de reciclare “I love Recycling” , prin care a urmarit sa reduca impactul tehnologiei asupra mediului inconjurator.  Astfel, cu ocazia Orei Pamantului de pe 23 martie, compania a lansat o provocare tuturor celor care detin un telefon mobil vechi: pentru orice astfel de telefon sau accesoriu adus in magazinele COSMOTE sau Germanos, compania s-a angajat sa planteze cate un copac.
Provocarea lansata de Cosmote cu ocazia Earth Hour
Pentru a creste gradul de interactiune si pentru a avea o replicare rapida a mesajului, compania a folosit  pagina oficiala de Facebook, unde a lansat doua concursuri menite sa ofere informatii si sa implice utilizatorii. De asemenea, in campanie au fost implicati si o serie de bloggeri care au contribuit la raspandirea mesajelor in doua etape:
  • anuntarea si descrierea cauzei si provocarii lansate cu ocazia Earth Hour
  • lansarea unui apel de participare la concursul de pe Facebook
In urma acestei campanii, COSMOTE a reusit sa stranga 1.900 de terminale si accesorii. Prin urmare, compania a plantat 1.900 de copaci, adaugand la acestia inca 5.000 de copaci pe care   i-a plantat cu ajutorul a peste 200 de voluntari – angajati, clienti, bloggeri.

De asemenea, in urma campaniei, numarul de fani ai paginii de Facebook a companiei s-a dublat.

Ruxandra Voda, Corporate Affairs Senior Manager COSMOTE, spune ca una dintre lectiile invatate in urma acestui proiect este faptul ca “social media deschide calea catre dialog cu comunitatea in mod rapid, direct si transparent si poate contribui la imbunatatirea unor viitoare campanii.

Despre programul "I love Recycling"


Programul de colectare a telefoanelor pentru reciclare a inceput in 2009, in contextul numarului tot mai mare de terminale mobile si al lipsei de informatii despre aspectele privind poluarea solului.

In cadrul programului in 2012, compania a pus la dispozitia clientilor din peste 200 de locatii comerciale containere de colectare a deseurilor electronice. Acestea sunt preluate de catre Asociatia Environ si transportate la locatii de reciclare.

Incepand din 2012, compania a combinat “I love recycling” cu programul “Adopta o Padure”, derulat in parteneriat cu Asociatia MaiMultVerde. Pentru fiecare deseu colectat, COSMOTE planteaza cate un copac in apropierea orasului Ploiesti, pe Soseaua de Centura Est. De asemenea, compania s-a angajat sa ingrijeasca padurea de aici pana cand copacii vor atinge maturitatea.


4796

Biografie Ruxandra Voda

Ruxandra Voda s-a alaturat Grupului de companii COSMOTE Romania in ianuarie 2009, ocupand in prezent functia de Corporate Affairs Senior Manager. Atributiile sale implica supervizarea comunicarii corporative, incluzand zona de responsabilitate sociala.

Ruxandra are o experienta de peste 15 ani in comunicare integrata de marketing, atat in management, cat si la nivel executiv. Si-a inceput cariera in cadrul MobiFon S.A. si a continuat ca Director Relatii Publice la Graffiti BBDO, una dintre cele mai importante agentii de publicitate din Romania. A fost apoi Director de Marketing in cadrul retailerului de electronice, electrocasnice si IT&C Altex si, inainte de a se alatura echipei COSMOTE, a fost Director Executiv la Grupul BBDO Romania.

Ruxandra Voda a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (Universitatea Bucuresti) si detine o diploma de Master in Comunicare Audio-Video la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice „David Ogilvy” din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative, Bucuresti.

Ti-a placut articolul? Fii la curent cu ce publicam!


Aboneaza-te prin email sau da "Like" la Pagina de Facebook.


Citeste si alte articole din categorii similare:


Campanii sociale | Protectia mediului | Reciclare | Marketing legat de o cauza | Social Media CSR


Iti recomandam si articolul:

Fundatia Orange a finantat o aplicatie care ii ajuta pe nevazatori sa calatoreasca cu Metroul

Aplicatia "Tandem Acces" a fost realizata de Asociatia Tandem in parteneriat cu Metrorex. Fundatia finantat proiectul cu 50.000 de Euro


Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro