RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Dialog cu responsabilii de CSR: cum acorda companiile sponsorizari


Strict Standards: Non-static method HTML_articole::showPanel() should not be called statically in /home/respsoc/public_html/components/com_articole/articole.php on line 299

Pentru majoritatea ONG-urilor, banii oferiti de companii reprezinta unica sansa de a-si realiza proiectele.

Am invitat 5 responsabili din companii cu experienta in acordarea sponsorizarilor sa ne spuna cum decid ce proiecte merita finantate. De asemenea, ei dezvaluie asteptarile pe care le au de la un ONG, din momentul solicitarii unei sponsorizari, pana dupa incheierea proiectului.

Ne raspund la intrebari: Mihaela Burada (BRD), Anca Teiosanu (Orange Romania), Anca Nuta (UniCredit Tiriac), Bogdan Arnautu (Carpatcement) si Anca Rarau (Banca Transilvania).

 

Pentru fiecare invitat vezi toate raspunsurile:

Pentru fiecare intrebare vezi toate raspunsurile:

  1. Dupa ce criterii analizati solicitarile de sponsorizare pe care le primiti si cum decideti domeniile in care va implicati? Raspunsuri
  2. ONG-urile se plang ca multe companii tergiverseaza oferirea unui raspuns ferm la solicitarile lor de sponsorizare. Cum explicati asta? Ce faceti pentru a evita astfel de situatii? Raspunsuri
  3. Reputatia unui ONG este importanta in decizia de a intra sau nu intr-un parteneriat? Raspunsuri
  4. De unde va informati despre un ONG, cand analizati oportunitatea unui parteneriat? Raspunsuri
  5. Ce greseli trebuie sa evite un ONG, din momentul in care solicita o sponsorizare, pana dupa incheierea proiectului? Raspunsuri
  6. Ce criterii folositi pentru a va evalua succesul, la finalul unui proiect in parteneriat cu un ONG? Raspunsuri

Spune-ti si tu parerea!


Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro