RSS LinkedIn
Bugete implicare in comunitate
  • 2010: 100.000 euro
Contact de presa Stefan Urziceanu, PR Manager, OTP Bank Romania
Email: stefan.urziceanu@otpbank.ro
Telefon: 031.308.5523

Studii de caz ale OTP Bank Romania

OTP Bank Romania, profil CSR

Despre OTP Bank Romania Profil actualizat la data de 18 oct 2010

OTP Bank Romania este subsidiara a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrala si de Est. Grupul ofera servicii universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de peste 1.500 de unitati.

In Romania, banca este prezenta din 2004 si ofera servicii complete pentru clientii persoane fizice sau companii. A cunoscut o crestere constanta pe piata financiara locala: de la numai 16 unitati bancare in 2004, a ajuns la 106 unitati, in 2010. La finalul anului 2009, banca avea 1094 angajati.

Membra a unui grup inovator, OTP Bank Romania a lansat de-a lungul timpului mai multe produse in premiera: primul card cu design unic (Visa Clasic Transparent), primul card co-branded cu un lant de benzinarii (cardul OTP - MOL), OTP Premium Duo - pachet inovator de economii, lansat in colaborare cu OTP Asset Management, OTP Premium Green - pachetul de economisire declarat “Cel mai bun produs bancar” in cadrul Premiilor Revistei ”Piata financiara” 2009.

OTP Bank a fost votata "Banca anului 2009 in Romania”, in urma unui sondaj Money.ro, publicat pe 15 ianuarie 2010. In cadrul sondajului si-au exprimat preferintele 6.500 de utilizatori, voturile fiind acordate in baza a patru criterii: relatii cu clientii, produse bancare, campanii de promovare si cultura organizationala.

Filosofia de CSR a OTP Bank Romania:

OTP Bank Romania este parte a celui mai mare furnizor independent de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Faptul ca OTP Bank Ungaria este, de mai bine de sase decenii, un sustinator al demersurilor de responsabilitate sociala, impune aceeasi implicare responsabila a subsidiarei sale din Romania in actiunile de protejare a mediului si de sprijinire a comunitatii in care isi desfasoara activitatea.

Logo-ul nostru si culorile adoptate reflecta stabilitatea, implinirea, atitudinea pozitiva si renasterea. Ne-am propus sa functionam dupa principii "verzi", iar asta se traduce prin fiecare pas pe care il facem in a ne extinde, prin modul in care relationam unii cu altii si cu clientii, prin modul in care ne implicam in societate. Asta pentru ca la fiecare pas sa putem afirma ca avem incredere unii in altii.

Ne dorim sa demonstram comunitatii din care facem parte ca prin adoptarea unei atitudini proactive, societatea se poate imbunatati si obstacolele cu care se confrunta pot fi depasite mai usor.

László Diósi - Presedinte al Directoratului si CEO, OTP Bank Romania


Politica de CSR a OTP Bank Romania:


OTP Bank isi gestioneaza si isi evalueaza politica de CSR, plecand de la 3 piloni ai acesteia:
Incepand din 2010, OTP Bank Romania a reunit toate informatiile despre proiectele si rapoartele sale de CSR pe un site dedicat: www.estedreptulmeu.ro. Siteul le permite tuturor grupurilor de stakeholderi sa gaseasca intr-un singur loc informatiile care ii intereseaza, dar si sa se implice in actiunile bancii sau sa intre in dialog cu aceasta.

Proiectele de implicare in comunitate ale OTP Bank se inscriu in 3 mari programe, in functie de specificul domeniului si de publicul lor:
Cel mai recent proiect de acest fel este campania ”Dreptul de a Citi”, care are ca obiectiv dotarea scolilor din mediul rural cu biblioteci si fonduri de carte. De asemenea, OTP Bank colaboreaza inca din 2006 cu Salvati Copiii sau alte organizatii similare pentru actiuni in beneficiul copiilor dezavantajati.

Mai multe detalii despre OTP Bank Romania gasesti pe site-ul companiei: www.otpbank.ro

Cauze sociale in care se implica OTP Bank Romania:

Studii de caz CSR ale OTP Bank Romania:

8067
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro