RSS
Bugete implicare in comunitate
  • nedeclarate

Warning: Creating default object from empty value in /home/respsoc/public_html/modules/mod_companie_detaliu.php on line 25
Contact de presa Anca Oreviceanu, Director Comunicare Dacia si Renault Romania
E-mail: press.dacia@daciagroup.com
www.daciagroup.com

Studii de caz ale Dacia Groupe Renault

Dacia Groupe Renault, profil CSR

Despre Dacia Groupe Renault Profil actualizat la data de 04 aug 2014

Dacia a fost infiintata in 1966, la Colibasi, in judetul Arges, fiind marca in jurul careia s-a creat si dezvoltat industria de automobile din Romania. Inca de la inceput, au existat legaturi stranse de colaborare intre Dacia si Renault, constructorul francez aflandu-se la originea industriei de automobile din Romania.

In 1999, Dacia a devenit o marca a Grupului Renault, prin semnarea contractului de privatizare al societatii. Renault a cumparat atunci 51% din actiuni, iar ulterior a ajuns sa detina o participare de peste 99%.

Dupa investitii de peste 2 miliarde de euro, Dacia a devenit una dintre cele mai importante companii din Romania, avand cele mai mari exporturi (7% din exporturile tarii), cea mai mare cifra de afaceri si o contributie de 2,9% la produsul intern brut.

Pentru cea mai mare parte a publicului larg, Dacia inseamna platforma industriala de la Mioveni, judetul Arges, detinuta de grupul Renault in Romania.

Insa, dupa preluarea uzinelor din Arges, care au fost retehnologizate si modernizate, Renault a mai deschis: un centru international de logistica, devenit cel mai mare centru logistic al Aliantei Renault-Nissan - ILN (Mioveni), un centru de inginerie (proiectare si testare) - Renault Technologie Roumanie (Bucuresti), un centru de design (Bucuresti) si cel mai mare magazin de piese de schimb Dacia din lume (Oarja).

Pe parcursul celor 15 ani de la privatizare, Dacia a ajuns sa aiba cea mai densa si dezvoltata retea comerciala din Romania, cu 80 de showroom-uri si peste 100 service-uri autorizate. In total, Renault Romania are aproape 17.000 de angajati in tara noastra, din care 14.000 la Mioveni.

In 2013, Dacia a vandut la nivel mondial 429.540 de automobile, cu 19,3% mai mult fata de 2012, cand fusese atins precedentul record comercial al marcii. Astfel, a incheiat anul 2013 cu o cota de piata de 31,6% din vanzarile totale de vehicule noi din Romania si cu o cifra de afaceri de 4 miliarde de euro.

La nivel global, modelele Dacia se vand in 42 de tari de pe 4 continente. In ultimii ani, acestea au devenit din ce in ce mai populare. De exemplu, in primele 6 luni ale anului 2014, vanzarile in Europa au crescut cu 36,2%, raportat la aceeasi perioada a anului anterior.

Filosofia de CSR a Dacia Groupe Renault:

Responsabilitatea sociala este importanta pentru Grupul Renault. Reducerea impactului negativ asupra mediului de-a lungul ciclului de viata al produselor si conservarea resurselor naturale, dezvoltarea angajatilor si a comunitatilor, in special prin proiecte educationale si investitii in cultura si cresterea diversitatii (de gen, religie, etnie sau provenienta sociala), sunt principalele obiective ale strategiei noastre de CSR.

Nicolas Maure - Director General, Dacia Groupe Renault


Politica de CSR a Dacia Groupe Renault:


Politica de CSR a companiei Dacia urmeza indeaproape abordarea internationala pe care o are grupul Renault pe toate pietele pe care activeaza. Grupul si-a stabilit 7 obiective, care se reflecta si in activitatile desfasurate in Romania:

Mai multe detalii despre Dacia Groupe Renault gasesti pe site-ul companiei: www.daciagroup.com

Cauze sociale in care se implica Dacia Groupe Renault:

Studii de caz CSR ale Dacia Groupe Renault:

20969

Warning: Creating default object from empty value in /home/respsoc/public_html/components/com_e_companii/e_companii.html.php on line 499
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro