RSS
Bugete implicare in comunitate
  • 2013: 188.000 Euro
  • 2012: 233.000 Euro
  • 2011: 188.000 Euro
  • 2010: 83.000 Euro
  • 2009: 203.000 Euro
  • 2008: 338.000 Euro
  • 2007: 242.000 Euro

Warning: Creating default object from empty value in /home/respsoc/public_html/modules/mod_companie_detaliu.php on line 25
Contact de presa Denisa Mihai
Corporate Social Responsibility Specialist

E-mail: denisa.mihai@avon.com
Telefon: +4 021 231 25 77 Int. 34192128

Studii de caz ale Avon Cosmetics Romania

Avon Cosmetics Romania, profil CSR

Despre Avon Cosmetics Romania Profil actualizat la data de 17 iun 2014

Avon Romania este subsidiara a Avon Cosmetics Inc., companie americana producatoare de cosmetice si a doua cea mai mare companie de vanzari directe din lume. Prezenta in 107 tari, compania inregistreaza o cifra de afaceri de peste 10 miliarde de dolari anual, la nivel global.

Avon Cosmetics Romania a fost infiintata in 1997. Din 2001, este liderul pietei de cosmetice din tara noastra. In prezent, 8 din 10 femei cu varsta cuprinsa intre 15 si 59 de ani sunt cliente Avon.

Compania are sediul central in Bucuresti, unde lucreaza la ora actuala 350 de angajati.

Initial, avea 6 zone de livrare care acopereau doar Bucurestiul. In 2003, produsele Avon erau distribuite in intreaga tara, in 67 de zone de livrare. In prezent, are 70 de zone de livrare la nivelul intregii tari si aproximativ 130.000 reprezentanti de vanzari. Incepand din 2009, toate comenzile de produse se fac 100% online, pe site-ul www.avoncosmetics.ro.

In 2006, in urma unei investitii de 12 milioane USD, Avon a inaugurat un centru regional de distributie, in Bucuresti, la Chiajna. Centrul livreaza lunar peste 7 milioane de produse in Romania, Bulgaria, Moldova, Albania si Macedonia.

La ora actuala, compania comercializeaza peste 3.500 de produse cosmetice: parfumuri, produse de machiaj, ingrijire personala, ingrijirea parului etc. Acestea sunt prezentate in Brosura Avon, care are peste 180 de pagini si este tiparita o data la 3 saptamani, in peste 500.000 de exemplare. Brosura poate fi accesata si online pe site-ul companiei.

In 2013, Avon Romania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 452 de milioane de lei, cu 3,63% mai mare fata de 2012.

Printre inovatiile aduse de Avon pe piata din Romania se numara: primul card de credit parfumat in colaborare cu Garanti Bank, MyAvon Mobile - singura retea de telefonie mobila pentru femei, prima comunitate virtuala Avon pentru femei din lume, www.avonspaceblog.ro - premiat la Roblogfest 2010 pentru cel mai bun blog de companie, www.doneazacuavon.ro - prima platforma de crowdfunding pentru lupta impotriva cancerului la san si a violentei domestice etc..

Filosofia de CSR a Avon Cosmetics Romania:

Avon este despre femei si pentru femei. Suntem alaturi de ele in momentele fericite, dar si in momentele dificile. Prin campanii dedicate, luptam de 12 ani impotriva cancerului la san si de 6 ani impotriva violentei domestice. Anul acesta, ducem povestea si mai departe, prin dezvoltarea primei platforme de crowdfunding Avon din lume, DoneazacuAvon.ro.

Razvan Diratian - Director General Romania si Republica Moldova, Avon Cosmetics Romania


Politica de CSR a Avon Cosmetics Romania:


In toata lumea, promisiunea de brand a Avon este ca va imbunatati viata femeilor, promovand respectul pe care acestea il merita din partea societatii si militand continuu pentru sanatatea si standardul lor de viata.

Cea mai cunoscuta cauza in care s-a implicat compania si care a devenit un atribut al brandului Avon este prevenirea cancerului la san. Aceasta cauza a fost intens promovata si de compania din Romania, incepand din 2002. Ulterior, din 2008, Avon Cosmetics Romania si-a asumat ca vector de comunicare a implicarii sale in comunitate si o alta cauza dintre cele promovate la nivel international de compania mama, respectiv lupta impotriva violentei domestice.

Istoricul campaniei de prevenire a cancerului la san


In Romania, Campania impotriva cancerului la san a fost initiata in 2002. Misiunea acesteia este sa stranga fonduri pentru a finanta programe destinate informarii si educarii femeilor din Romania in privinta diagnosticarii precoce a cancerului la san si pentru a asigura ingrijire medicala de calitate pentru toate pacientele care sufera de aceasta boala.

Pana acum, sub aceasta umbrela au avut loc in fiecare an numeroase proiecte speciale sau actiuni filantropice, printre care amintim:

Istoricul campaniei de lupta impotriva violentei domestice


In 2008, Avon a initiat si Campania Respectului pentru femei, campanie pe termen lung, al carei scop este prevenirea violentei impotriva femeilor, prin educarea publicului si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen.

Politica de sponsorizari


Incepand cu anul 2013, Avon a formalizat procesul prin care acorda sponsorizari ONG-urilor, autoritatilor locale si institutiilor publice din Romania care activeaza in domeniul sanatatii sau a serviciilor sociale.

Mai exact, compania a initiat o competitie prin care finanteaza proiecte care vizeaza fie depistarea, interventia si recuperarea in cazul cancerului la san, fie oferirea de servicii sociale pentru victimele violentei domestice.

Aceasta se desfasoara o data pe an, de obicei in timpul verii. Pentru a fi la curent cu cele mai noi apeluri de finantare, vizitati site-ul www.avon.grantwizard.ro sau abonati-va la newsletterul ResponsabilitateSociala.ro.

In plus, Avon mai accepta solicitari pentru dotarea unor centre oncologice sau spitale din Romania cu aparatura necesara pentru depistarea si tratarea cancerului la san.

Solicitarile sunt analizate de reprezentantii companiei si, in cazul in care se constata ca nevoia este una reala, se acorda finantarea. Odata sponsorizat, centrul sau spitalul trebuie sa raporteze periodic despre modalitatea de folosire a echipamentului.

Mai multe detalii despre Avon Cosmetics Romania gasesti pe site-ul companiei: www.avoncosmetics.ro

Cauze sociale in care se implica Avon Cosmetics Romania:

Studii de caz CSR ale Avon Cosmetics Romania:

36302

Warning: Creating default object from empty value in /home/respsoc/public_html/components/com_e_companii/e_companii.html.php on line 499
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro