RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Editoriale si Interviuri CSR, pagina 17


Cum sa eviti capcana "gardul vs leopardul"

de Corina Vasile - Raiffeisen Bank (09 feb 2007)

Pentru ca initiativele de CSR exprima "personalitatea" unei companii, Directoarea de PR a Raiffeisen Bank crede ca un coordonator trebuie sa stie sa implice deversele grupuri interne. Tot ea listeaza zece reguli de buna practica ale proiectelor de CSR din perspectiva angajatilor companiei.

Categorii:

PR vs. CSR

de Radu Florescu - Saatchi&Saatchi (06 dec 2006)

Directorul General al Saatchi&Saatchi crede ca indivizii si companiile fac actiuni de CSR pentru ca vor sa ajute comunitatea, si nu pentru a obtine beneficii de PR. El spune ca exista insa exceptii si indeamna la "onoare inainte de onoruri".

Categorii:

Cum sa faci CSR cand ai un buget mic

de Adela Jansen - BRD-Groupe Societe Generale (22 nov 2006)

Lipsa bugetelor este de multe ori o scuza pentru companiile care nu au urcat deja in trenul CSR-ului. Secretarul general al BRD le ofera acestora 8 idei pentru a face proiecte de impact cu un buget minim.

Categorii:

Implicarea directa, cea mai rapida cale spre reusita

de Ruxandra Nastase - Ozone Laboratories (03 nov 2006)

Directorul general al Ozone Laboratories vorbeste despre rolul managementului in realizarea strategiei de responsabilitate corporativa. Ea crede ca o implicare publica a directorului general duce la cresterea credibilitatii actiunilor de CSR ale companiei.

Categorii:

Pe marginea campaniilor sociale

de Attila Gasparik - CNA (31 oct 2006)

Vicepresedintele CNA, vorbeste despre neajunsurile legislatiei romanesti, in ceea ce priveste reglementarile pentru campaniile sociale. El este de parere ca, desi exista deschidere pentru campaniile sociale, lipsa unei legislatii transparente impiedica initiativele din domeniu.

Categorii:

Fundatia companiei tale

de Cristina Horia - A&D Pharma (13 oct 2006)

Directoarea executiva a Fundatiei Sensiblu pune in balanta avantajele si dezavantajele pe care le are o companie in crearea si finantarea unei fundatii corporative. Autoarea prezinta fundatiile corporative ca pe o modalitate prin care companiile pot maximiza avantajele implicarii sociale

Categorii:

Am facut atatea lucruri bune pentru comunitate. De ce nu scrie nimeni?

de Ioana Manoiu - Romgaz (11 oct 2006)

Directoarea de Relatii Publice a GMP argumenteaza de ce jurnalistii gresesc atunci cand nu acorda suficienta atentie programelor de CSR desfasurate de companii. Ea este de parere ca astfel de actiuni trebuie incurajate, pentru ca ele sa se intample in continuare.

Categorii:

Cum sa-i enervezi pe oameni comunicand despre proiecte de CSR

de Florentin Scarlat - Ozone Laboratories (04 sep 2006)

Directorul de Corporate Affairs al Ozone Laboratories vorbeste despre excesele de comunicare pe care le fac unele companii romanesti. Potrivit lui, cel mai important public pentru comunicarea proiectelor de CSR sunt angajatii companiei.

Categorii:

Reputatia se poate cumpara?

de Sorana Savu - Premium Communication (04 sep 2006)

Directorul agentiei Premium Communication arata cum ipocrizia se poate intoarce impotriva unei companii, atunci cand aceasta nu isi “asuma” o atitudine coerenta in privinta Responsabilitatii Sociale.

Categorii:

"Gandeste global, actioneaza local"

de Anca Nuta - UniCredit Tiriac Bank (24 iul 2006)

Responsabila de CSR a Unicredit Romania analizeaza evolutia CSR-ului in Romania: de la modalitate de obtinere a notorietatii la element esential al activitatii de business. Ea este de parere ca legislatia si comunicarea cu publicurile pot fi imbunatatite pentru a accelera progresul CSR pe plan local.

Categorii:

Responsabilitatea sociala a companiilor, un act voluntar sau o obligatie legala?

de Adela Jansen - BRD-Groupe Societe Generale (21 iul 2006)

Secretarul General al BRD - Groupe Societe Generale analizeaza initiativele UE in vederea unui cadru legislativ pentru incurajarea actiunilor de CSR. Ea anticipeaza ca in scurt timp si in Romania vor aparea legi care vor sustine activitatea de responsabilitate sociala a companiilor.

Categorii:

Despre cum sporeste valoarea banilor

de Varujan Vosganian - PNL (22 iun 2006)

Senatorul PNL arata ca implicarea sociala a fost intotdeauna "virtutea" care i-a ajutat pe oamenii de afaceri sa ramana in istorie. Conform lui, o societate sanatoasa poate fi construita doar daca are suficient de multi oameni care folosesc succesul financiar pentru a schimba ceva in bine in jurul lor.

Categorii:

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro

Afla cat de responsabile sunt companiile din jurul tau!

Saptamanal, ne citesc peste 8.000 de lideri de opinie din companii, din societatea civila sau din institutii publice.

Asigura-te ca afli cele mai noi informatii, evenimente, sau analize din domeniul CSR, atat din Romania, cat si din strainatate.