RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Editoriale si Interviuri CSR, pagina 16


Ce si cum sa-i "raportezi" finantatorului tau corporativ

de Nathaniel Page - Dacia Groupe Renault (24 oct 2007)

Pentru o companie e important sa primeasca informatii despre cum sunt folosite resursele pe care le investeste in proiecte facute de ONG-uri. Directorul Fundatiei ADEPT dezvaluie principiile si practicile care stau la baza colaborarii organizatiei sale cu Orange Romania.

Categorii:

Cum conving o vedeta sa-mi sustina cauza

de Mihaela Radulescu - Antena 1 (10 oct 2007)

Vedetele se implica tot mai des in campanii sociale. Ele fac o astfel de campanie memorabila si deschid mai usor portile catre sufletul publicului. Mihaela Radulescu este una din vedetele care se implica in multe actiuni sociale. Ea dezvaluie care sunt secretele prin care poti convinge o vedeta sa ti se alature si sa-ti promoveze cauza.

Categorii:

Cum a ajuns ONG-ul stakeholder strategic?

de Oana Mateescu - Fundatia Concept (03 oct 2007)

La nivel international, organizatiile neguvernamentale sunt unul din cei mai importanti parteneri de dialog ai sectorului de afaceri. In Romania, ONG-urile sunt deseori vazute ca organizatii care cer tot timpul ceva sau pe care le sponsorizezi daca vrei sa faci exercitii de imagine. PR Manager-ul Fundatiei Concept face o analiza a relatiei companie-ONG  si arata ca o companie isi poate gasi stakeholder-ii strategici in randurile organizatiilor non-profit.

Categorii:

Rolul consultantei de CSR

de Dana Nicolescu - Opportunity Associates Romania (20 sep 2007)

Spre deosebire de tari cu traditie in domeniul CSR, in Romania, consultanta de specialitate isi cauta inca pionierii. Unul dintre acestia este Dana Nicolescu, Director al Opportunity Associates Romania si consultant CSR al UNIDO. Ea face o radiografie a beneficiilor unei companii care apeleaza la un consultant de CSR si subliniaza problemele care pot aparea intr-o astfel de relatie.

Categorii:

Compania mea publica un raport de CSR. Pe cine intereseaza?

de Anca Teiosanu - Orange Romania (18 sep 2007)

Practica internationala impune standarde stricte pentru raportarea impactului economic, social si de mediu al unei companii. In Romania insa, companiile care publica un astfel de raport pot fi numarate pe degete. Anca Teiosanu, coordonatoarea programului de CSR al Orange, care publica de 4 ani un astfel de raport, atrage atentia asupra interesului crescut al publicului pentru faptele si cifrele concrete din spatele declaratiilor de bune intentii.

Categorii:

Sa-mi "deranjez" angajatii implicandu-i in actiuni de CSR?

de Larisa Petrini - Saatchi&Saatchi (05 iul 2007)

Daca vrei ca angajatii companiei sa fie mandri ca lucreaza impreuna, cea mai buna solutie este un teambuilding. Daca mai vrei ca asta sa ajute si in privinta reputatiei, Directorul de PR al Saatchi&Saatchi iti propune un nou tip de teambuilding – cel in jurul unei cauze sociale.

Categorii:

Pledoarie pentru investitia in capitalul uman

de Mircea Geoana - PSD (11 iun 2007)

Presedintele PSD, Mircea Geoana, vorbeste despre importanta investitiei in resursele umane. El este de parere ca, atat guvernul cat si companiile private ar trebui sa se alature in efortul comun de a sustine sistemul romanesc de invatamant.

Categorii:

O pledoarie pentru introducerea artei in companie

de Adela Jansen - BRD-Groupe Societe Generale (25 mai 2007)

Adela Jansen, Secretarul General al BRD Groupe Societe Generale, vorbeste despre beneficiile proiectelor culturale realizate de corporatii. Ea este de parere ca o companie care sustine arta va avea de castigat in planul relationarii cu stakeholderii, dar mai ales in motivarea angajatilor.

Categorii:

Marketing pentru o cauza sociala?

de Catalin Ignat - Tuborg Romania (URBB) (19 apr 2007)

Catalin Ignat, Vice-Presedinte Marketing al URBB-Tuborg vorbeste despre importanta integrarii conceptului de CSR in politica unei companii. El crede ca organizatiile sunt evaluate de catre consumatori in functie de contributia la viata sociala a comunitatii din care fac parte.

Categorii:

Responsabilitatea sociala impartita cu institutiile statului

de Constantin Bratu - Asociatia Berarii Romaniei (23 mar 2007)

Directorul general al Asociatiei Berarii Romaniei arata cum un parteneriat public-privat poate servi unei cauze sociale. Exemplul de succes despre care vorbeste este campania "Alcoolul nu te face mare", derulata in parteneriat cu Inspectoratul General al Politiei Romane.

Categorii:

Investitia in CSR

de Dinu Patriciu - KMG International (13 mar 2007)

Managementul unei companii trebuie sa fie preocupat continuu de reinvestirea in comunitatea pentru care produce bunuri si servicii. Directorul General al Grupului Rompetrol prezinta modul in care considera ca investitiile in CSR pot influenta indicatori ca profitul, rentabilitatea si eficenta.

Categorii:

Responsabilitatea sociala din perspectiva celui ce o faciliteaza!

de Razvan Crisan - Oricum (12 feb 2007)

Colaborarea dintre o companie si un ONG este de multe ori cea mai buna solutie pentru ca o initiativa de CSR sa aiba impact. Directorul Executiv al Oricum impartaseste cinci conditii esentiale pentru ca un astfel de parteneriat sa fie unul de succes.

Categorii:

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro

Afla cat de responsabile sunt companiile din jurul tau!

Saptamanal, ne citesc peste 8.000 de lideri de opinie din companii, din societatea civila sau din institutii publice.

Asigura-te ca afli cele mai noi informatii, evenimente, sau analize din domeniul CSR, atat din Romania, cat si din strainatate.