RSS

Sponsori


Orange - Profil CSR

   Enel Romania - Profil CSR

Toti partenerii Programului ResponsabilitateSociala.ro


Editoriale si Interviuri CSR, pagina 11


Cum sa faci un raport de CSR excelent

de Karen Janowski & Kathleen Gilligan - EcoStrategy Group (01 iun 2010)

Cele doua consultante americane analizeaza experienta unora dintre cele mai apreciate companii pentru raportarea de CSR (ex. Cisco, HP, Intel etc.) si extrag opt "secrete ale succesului" pentru orice profesionist in domeniul sustenabilitatii.

Categorii:

Cum pot contribui industria MarCom si oamenii sai la "o lume mai buna"

de Alexandra Corolea - BCR (24 mai 2010)

Ne-am obisnuit ca atunci cand vorbim de CSR sa ne referim doar la marile companii. Alexandra Corolea, specialist in afaceri comunitare la BCR, ne arata insa ca si profesionistii in comunicare sau agentiile pot avea o contributie majora in "lupta pentru o lume mai buna".

Categorii:

10 lucruri care iti arata ca lucrezi intr-o companie (i)responsabila

de Camelia Crisan - Profis Consult (26 mar 2010)

Intr-un stil informal, fondatoarea agentiei Profis Consult le propune angajatilor romani un ghid al bunului simt, care sa-i ajute sa-si dea seama daca firma pentru care lucreaza este cu adevarat responsabila in relatia cu angajatii sau clientii ei.

Categorii:

Cinci tendinte pentru CSR 2.0

de Becky Willan - Given London (23 mar 2010)

Fondatoarea agentiei Given London descrie cinci schimbari fundamentale care ne duc spre o noua etapa a practicii de CSR - "CSR 2.0". E vorba de o etapa in care responsabilitatea sociala si de mediu poate aduce avantaje decisive pentru constructia de brand si pentru strategia de marketing a unei companii.

Categorii:

Bilantul unui deceniu de afaceri "verzi"

de Joel Makower - Greener World Media (15 feb 2010)

Directorul editorial al GreenBiz.com analizeaza evolutiile prin care a trecut economia "verde", in ultimii zece ani. El identifica atat motive de pesimism, cat si de optimism pentru cum va continua procesul de "inverzire" al companiilor si al economiei, in deceniul urmator.

Categorii:

5 strategii pentru a construi un brand etic

de Jennifer Rice - Fruitful Strategy (08 feb 2010)

Plecand de la o serie de exemple celebre, fondatoarea agentiei Fruitful Strategy enumera strategii de branding pe care le poate folosi o companie pentru a-si maximiza impactul actiunilor de CSR asupra imaginii de brand.

Categorii: Campanii sociale | Tendinte CSR | Produse responsabile | Investitii sustenabile | Branding

"Stakeholder Engagement": Partea II - Cum trebuie facut?

de John Aston - AstonEco Management (17 nov 2009)

Directorul firmei de consultanta AstonEco Management continua sa explice, in a doua parte a articolului sau, cum poate o companie sa desfasoare un proces eficient de implicare a stakeholderilor ("stakeholder engagement"). 

Categorii:

10 (ipo)teze legate de implicarea sociala in Romania

de Catalin Gheorghe - Asociatia pentru Relatii Comunitare (25 oct 2009)

Sunt interesati romanii de CSR? Sunt dispusi sa aleaga o companie responsabila, in defavoarea competitiei? Iata intrebari importante pentru entuziasmul oricarui manager. Directorul de Comunicare al ARC prezinta 10 posibile raspunsuri, bazate pe datele stiintifice rezultate din cercetarile facute de organizatia sa.

Categorii:

"Stakeholder Engagement": Partea I - De ce ne trebuie?

de John Aston - AstonEco Management (07 oct 2009)

Directorul firmei de consultanta AstonEco Management explica, intr-un articol in doua parti, de ce are nevoie o companie sa intre in dialog cu stakeholder-ii sai (stakeholder engagement) si cum o poate face in cel mai eficient mod.

Categorii:

Actiuni de CSR, donatie, mecenat sau sponsorizare?

de Iulia Miron - Vel Pitar (17 iul 2009)

Responsabila de PR a Vel Pitar arata care sunt diferentele si asemanarile intre instrumentele pe care le are o companie pentru a contribui la binele comunitatii. De asemenea, analizeaza “castigul” pe care il poate obtine din folosirea fiecarui instrument.

Categorii:

Responsabilitatea bancilor fata de proiectele pe care le finanteaza

de Georgeta Bora - RBS Romania (02 iul 2009)

Principala ingrijorare a publicului in privinta unei banci ar trebui sa fie impactul social si de mediu al proiectelor pe care le finanteaza. Coordonatoarea de CSR a RBS Romania explica ce inseamna aceasta responsabilitate pentru banci si cum ar trebui sa o puna in practica.

Categorii:

Cum sa devii partener, din simplu finantator?

de Eva Csog - MOL Romania (25 mai 2009)

Responsabila de PR a MOL Romania prezinta 3 "secrete ale succesului" pentru o colaborare eficienta intre o companie si un ONG. Ea se bazeaza pe propriile experiente in acest domeniu si pe colaborarea de 4 ani dintre MOL Romania si Fundatia pentru Parteneriat, in cadrul programului de CSR "Spatii Verzi".

Categorii:

Asigura-te ca esti la curent cu noutatile! Aboneaza-te la Newsletter-ul nostru pe email !
Site-uri partenere
Comunicatedepresa.ro Radio Lynx Green Report StiriONG.ro